طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان , بهینه سازی وب سایت , سئو سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان , بهینه سازی وب سایت , سئو سایت

طراحی سایت ارزان و حرفه ای

طراحی وب سایت شرکت شما می تواند یک گزاره به چالش کشیدن. طراحی سایت ارزان شما رو به حقه بازی انتظارات بسیاری از سهامداران، و شما اغلب می توانید از موانع است که ایده های جدید مانع پیدایش کرد. من مدیر طراحی برای یک وب سایت بزرگ شرکت به مدت شش سال بود، و در آن زمان، من خودم را از دست دادن چشم انداز چه مخاطبان هدف ما واقعا مورد نیاز است. "تونل دید." پاسخ آن زمانی که شما بر روی وب سایت کار می کنند، اغلب کمک می کند تا یک گام به عقب طراحی سایت ارزان و فکر می کنم از طریق روش های جدید. که هدف از این پست وبلاگ.
آنچه در پی برخی از راهنمایی، ترفندها، کلید های میانبر و توصیه های کلی برای ایجاد طراحی وب سایت بزرگ هستند. می توانید شما سعی می کنید هر یک از این به طراحی وب سایت خود را به سطح بعدی.

اصول مهم و کاربردی در طراحی سایت ارزان

دانلود راهنمای رایگان ما به طراحی وب سایت رشد محور برای حتی بیشتر راهنمایی طراحی وب سایت. 1) طراحی در سایه های خاکستری، پس از آن اضافه کردن رنگ اگر طراح وب سایت شما wireframe و قبل از طراحی بصری ایجاد، و سپس شما می دانید ارزش از شروع با سایه های خاکستری. روشن کردن قالب خود را به یک طراحی بصری سایت فیس تری سیاه و سفید، اضافه کردن عکاسی خود را، سپس با دقت اضافه کردن رنگ به طراحی عناصر در یک زمان. این یک وب سایت طراحی سایت ارزان "overdesigned" جلوگیری و کمک به به جای شهرت در فقط آیتم هایی که به آن نیاز دارید.

طراحی سایت ارزان

2) استفاده از کلیدی (مک) برای ایجاد نمونه های صفحه سریع شما فتوشاپ نیاز به ایجاد نمونه های سریع صفحات وب، صفحات فرود، پاسخ به اقدامات یا دیگر عناصر رابط وب. یک جنبش زیرزمینی کل اطراف با استفاده از کلیدی (که نسخه اپل از پاورپوینت) برای ایجاد مدل های وجود دارد. حتی یک مخزن آنلاین حاوی کاربر طراحی قالب و رابط کاربری برای wireframing، نمونه سازی و تست برنامه های تلفن همراه و وب در کلیدی وجود دارد.

3) اضافه کردن فونت های وب به راهنمای هویت سازمانی طراحی سایت ارزان خود را آن را 2015، و اگر راهنمای هویت سازمانی خود را به فونت های وب را شامل نمی شود، و سپس شما نیاز به اضافه کردن آن تا وب سایت خود را به حکومت همان است که اسناد و مدارک شرکت و وثیقه کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.