طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان , بهینه سازی وب سایت , سئو سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان , بهینه سازی وب سایت , سئو سایت

بهترین شیوه های بازسازی ساختمان برای نوسازی و بازسازی منزل

هزینه های بلند مدت، نه تنها منافع کوتاه مدت در نظر بگیرید. اگر تماس های خود را برای جمع نمای سایدینگ توفال سقف، به عنوان مثال، شما می توانید در دراز مدت با نوسازی و بازسازی در حال حاضر برای انواع بازسازی ساختمان و بازسازی آپارتمان را نجات دهد. این هزینه اضافی 10 تا 20 سنت در هر فوت است، اما "شما باد برای پرداخت نیمی از کار رنگ به پایین جاده، گوید:" پل بازسازی منزل، صاحب بازسازی آپارتمان، یک شرکت بازسازی طراحی و ساخت در بازسازی ساختمان ، ماساچوست است. به چه دلیل؟ پس از اتمام کارخانه در چوب خشک تحت شرایط بدون کنترل باران، نه خورشید سخت استفاده می شود. "من تکان دادنش بازسازی ساختمان در خانه من حدود ده سال پیش استفاده می شود و تنها نقص در پایان نقطه کپک گاه به گاه، به راحتی شسته می گوید:" بازسازی ساختمان . "رنگ به نظر می رسد که اگر آن را خوب به مدت ده سال دیگر می شود، به راحتی." هزینه نمای سایدینگ ناتمام برای علاوه بر 10 توسط 40 فوت، به علاوه دو رنگ شغل: هزینه بازسازی منزل  

هزینه برای تکان دادنش بازسازی ساختمان و یک کت رنگ در نصب و راه اندازی: 3.750 $ را نجات داد: 1.250 $

بازسازی ساختمان

به اندازه منابع در دسترس برای بازسازی آپارتمان دقت کنید

هنگامی که آن را به چیزهایی مانند کف می آید، مقاطعه کار فرعی خود را بپرسید اگر من سهام شانس و به پایان می رسد بیش از مشاغل دیگر باقی مانده است. در حالی که بازسازی در دوران جنگ داخلی تخت خواب و صبحانه در نیوجرسی چند سال قبل، پیمانکار بیل بازسازی ساختمان مورد نیاز کف چوب. من چند تماس های تلفنی و با صدها نفر از فوت مربع از چوب های جنگلی، در طول و عرض های مختلف، که در غیر این صورت به سطل زباله در سایت های دیگر کار رفته است. فقط با برنامه ریزی آن را به ضخامت یکنواخت، و سپس یک سنباده و بازپرداخت آن، من تقریبا بازسازی خانه مشتری های او در هزینه های مواد ذخیره شده است.

  • هزینه کف پوش جدید: 19.200 $
  • هزینه استفاده از باطل شخص دیگری: 10.500 $
  • ذخیره: $ 8.700

نوسازی ساختمان

در نوسازی و بازسازی ساختمان حتما به میزان نور توجه فرمایید

وسایل نور احتیاج بازسازی ساختمان محدود می کند. "این چراغ احتیاج بیشتری به شما در قرار داده، بیشتر آن را به هزینه، می گوید:" تام سیلوا، پیمانکار عمومی این خانه قدیمی است. علاوه بر لامپ، این کار به قطع تمام سوراخ و عایق آنها را به درستی وجود دارد. نور بازسازی ساختمان - یا سقف نصب شده همچنین می توانید قدرت توان بیشتر، که به معنی شما ممکن است قادر به گرفتن دور با وسایل کمتر داشته باشد ارائه کرده است.

  • هزینه نصب شش چراغ می توانید: 900 $
  • هزینه به نصب یک فیکسچر سطح نصب شده از قدرت توان برابر: 300 $
  • ذخیره: 600 $

بازسازی خانه

برای بازسازی منزل خود با یک معمار حرفه ای مشورت نمایید

بسته به مقیاس پروژه خود را، شما ممکن است یک کمیسیون معماری کامل در، که شامل جلسات گسترده، چند بازدیدکننده داشته است کار سایت و مجموعه های مختلفی از نقاشی های ساخت و ساز، به لحن از حدود 8 درصد از بودجه ساخت و ساز پروژه نیاز ندارد. شما ممکن است قادر به شیر زرنگ و دانا طراحی معمار با داشتن او انجام یک مشاوره طراحی یک زمان می شود. به عنوان مثال، برای یک 400 $ هزینه تخت، باتون روژ معمار کوین هریس با یک صاحب خانه را تامین کند، بررسی مشکل، و طرح چند راه حل است که می تواند به آسانی به عنوان باز کردن یک دیوار پارتیشن یا در حال حرکت درب. صاحب خانه سپس می توانید طرح را به یک سازنده را و یا آن را به یک سرویس تهیه پیش نویس، درسایت کدام $ 1 به $ 1.50 یک فوت مربع به خم کردن نقشه های ساختمانی رسمی شارژ خواهد شد.

  • هزینه معمار برای طراحی یک 300 فوت مربع دفتر خانه: 2.250 $
  • هزینه برای مشاوره طراحی و برنامه فقط: 580 $
  • ذخیره: $ 1

بازسازی آپارتمان

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازسازی ساختمان، می توانید به وب سایت ساختمان 115 بخش نوسازی ساختمان مراجعه فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.