طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان , بهینه سازی وب سایت , سئو سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان , بهینه سازی وب سایت , سئو سایت

درباره سمعک چقدر می دانید ؟ + تصاویر

سمعک و یا کمک های ناشنوا یک دستگاه طراحی شده برای بهبود شنوایی است. سمعک به عنوان دستگاه های پزشکی در بسیاری از کشورها طبقه بندی شده، و تنظیم شده توسط مقررات مربوطه. تقویت کننده های صوتی کوچک مانند PSAPs یا دیگر سیستم های تقویت صدا ساده می تواند به عنوان "سمعک" فروخته نمی شود.

  

سمعک ها برای شنوایی درست بسیار مهم هستند

سمعک دستگاه های پیش از این، مانند ترومپت گوش و یا شاخ گوش، مخروط تقویت منفعل طراحی برای جمع آوری انرژی صدا و هدایت آن به کانال گوش بودند. دستگاه های مدرن سیستم الکتریک کامپیوتری که تبدیل صدا از محیط زیست، آن را به فهم بیشتر و یا راحت هستند، با توجه به قوانین و شناختی. چنین پردازش صدا می تواند قابل توجه، مانند برجسته یک منطقه فضایی، تغییر فرکانس، حذف نویز و باد، و یا برجسته صدا.

سمعک های مدرن بسیار بهتر از سمعک دیروز

سمعک مدرن نیاز به تنظیمات برای مطابقت با از دست دادن شنوایی، ویژگی های فیزیکی، و شیوه زندگی از پوشنده لباس. این فرآیند به نام "اتصالات" است و توسط متخصص شنوایی سنجی انجام می شود. مبلغ مزایای سمعک ارائه بستگی دارد در بخش های بزرگ بر روی کیفیت اتصالات آن است. دستگاه های مشابه به سمعک شامل استخوان لنگر سمعک و کاشت حلزون. سمعک قادر به واقعا اصلاح از دست دادن شنوایی هستند. آنها برای کمک به ایجاد صداهای قابل دسترس بیشتر است. دو مشکل اصلی به حداقل رساندن اثر از سمعک:

تحریک قشر شنوایی توسط سمعک

هنگامی که قشر شنوایی اولیه کند تحریک به طور منظم دریافت نمی کند، این بخش از مغز سلول های از دست می دهد که صدا روند. [نیازمند منبع] از دست دادن سلول را افزایش می دهد به عنوان درجه شنوایی را افزایش می دهد از دست دادن. [نیازمند منبع] آسیب به سلول های مو از نتایج گوش داخلی در کم شنوایی حسی عصبی، که توانایی تمایز قائل شدن میان برای تلفن های موبایل را تحت تاثیر قرار. این اغلب به عنوان یک کاهش توانایی درک گفتار، و به سادگی تقویت سخنرانی آشکار (به عنوان یک سمعک کند) است که اغلب کافی برای بهبود درک گفتار. [چرا؟] تنظیم سمعک قادر به واقعا اصلاح از دست دادن شنوایی هستند. آنها برای کمک به ایجاد صداهای قابل دسترس بیشتر است. سه موضوع اصلی به حداقل رساندن اثر از سمعک:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.