طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان , بهینه سازی وب سایت , سئو سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان , بهینه سازی وب سایت , سئو سایت

پروژه های طراحی سایت و عملکرد ابهام زدایی

این است که در قلب هر طراحی خوب است، اما آنچه در آن است، و چرا ما نیاز به آن را به یاد داشته باشید؟ به عنوان قاعده نشان می دهد، این قانون می آید در ۲ بخش است. پروژه های طراحی سایت و عملکرد ابهام زدایی  چه باعث می شود تا مفهوم و چه کسی به آن را ببینید؟ من می توانید ببینید که به عنوان گل به برخی از شما روشن بود، بنابراین من روشن خواهد شد. [مقاله / آموزش مورخ ۲۰۰۸/۰۴/۰۸، توسط لوئیس نایت، برای AGDesign (همه طراحی گرافیک).]

اصول گشتالت در پروژه های طراحی سایت

مختصر، توضیحات مفید و نمونه هایی از شباهت، ادامه، بسته شدن، نزدیکی، و شکل و زمین. [مقاله / بخش آموزش طراحی آموزش گرافیک، طراحی گرافیک SFCC (اسپوکن آبشار کالج).] مبانی طراحی گرافیک – اصول طراحی مجموعه ای از مقالات، آموزش در About.com که شامل اصول طراحی، نمونه های بصری، فرم اصول گشتالت در پروژه های طراحی سایت و عملکرد، اصول اصول اولیه طراحی گرافیک کلاس سری. [مقاله / آموزش های Jacci هاوارد خرس، راهنمای About.comبرای نشر رومیزی.] نحوه استفاده از سیستم شبکه در طراحی گرافیک [مقاله / آموزش توسط Eric میلر، برای راهنمای About.com برای طراحی گرافیک.]

طراحی صفحه و پروژه های طراحی سایتطراحی صفحه و پروژه های طراحی سایت

فصل آنلاین از راهنمای وب سبک. بخش ها عبارتند از سلسله مراتب بصری، ثبات، ابعاد صفحه، طول صفحه، شبکه های طراحی برای صفحات وب، هدر صفحه و پاورقی، طرح بندی صفحه، اصول طراحی به طور کلی، و خیلی بیشتر. [مقاله / آموزش مورخ ۲۰۰۲، به روز رسانی ۲۰۰۴/۰۳/۰۵، توسط پاتریک J. لینچ، سارا طراحی صفحه و پروژه های طراحی سایت هورتون، وب سایت راهنمای سبک.] تایپوگرافی از جنبه های مهم طراحی است. همچنین نگاه تایپوگرافی برای مقالات، آموزش، و کتاب در تایپوگرافی برای وب سایت. مقالات، راهنمایی، و آموزش در مورد طراحی گرافیک همچنین نگاه کنید به بالا، طراحی عمومی اصول، که شامل اصول طراحی گرافیک عمومی، TOO.

تاریخچه مختصری از پروژه های طراحی سایت

[مقاله / آموزش مورخ ۲۰۰۸/۰۳/۱۸، توسط Lucienne رابرتز، برای Graphics.com.] آموزش طراحی گرافیک انجمن فوق العاده در یادگیری طراحی گرافیک. بسیاری از بینش مفید در چگونه به تفکر خلاق و توسعه مهارت های طراحی گرافیک خود را، و مقدار زیادی از مشاوره خوب در طول این موضوع. [انجمن اینترنتی مورخ ۲۰۰۸/۰۷/۰۵، از طریق انجمن SitePoint.] حداکثرگرایی: طراحی گرافیک از انحطاط و بیش از تاریخچه مختصری از پروژه های طراحی سایت حد [مقاله / آموزش مورخ ۲۰۰۸/۰۴/۲۳، توسط رودخانه شارلوت، برای Graphics.com.] مقالات، راهنمایی، و آموزش در مورد طراحی وب سایت و کراس پلت فرم، صلیب مرورگر طراحی وب سایت مقالات، راهنمایی، و آموزش در مورد طراحی وب سایت : بیشتر طراحی وب سایت موضوعات داغ و صتنسلس

مقدار زیادی از نمونه و بحث در مورد ۲۰۰۷ روند در پایان سال. شامل تصاویر، لینک به نمونه های. فهرست شامل کارتون های زیبا و کثافت. چرخش، میگذرد و شکوفا. مرزهای شکسته (و بدون مرز)؛ آیکون های RSS بزرگتر از اندازه؛ طرح بالا بافت؛ رنگ های غنی با پس زمینه خاکستری تیره. مقاله جالب. [مقاله / آموزش مورخ ۲۰۰۷/۱۲/۱۰، با نام نویسنده، برای زندگی مدرن است.]


منبع : طراحی سایت

طراحی سایت در تبریز

هنگامی که شما قصد راه اندازی یک وب سایت برای شرکت، سازمان یا کسب و کار خود را دارید ابتدا می بایست با شرکت های طراح سایت مذاکره و مشورت نمایید. با اعلام نیازهای خود و بررسی آنها توسط کارشناسان طراح، و راهکارهایی به شما ارائه می گردد. طراحان سایت گروه خورشید با استفاده از نرم افزارهای open source مانند جوملا و ورد پرس، پ، CMS ها یا کد نویسی سفارشی با زبانهای برنامه نویسی تحت وب مانند php و Asp.net اقدام به طراحی وب سایت شما می کنند. در واقع طراح پس از نیاز سنجی و تطبیق نیازها با روش های طراحی ارائه شده توسط شرکت طراح، راهکار خود را ارائه می دهد.


همه سازمان ها ، شرکت ها و یا حتی خیلی از افراد نیاز به طراحی سایتی برای معرفی و ارائه خدمات خود دارند. اطلاع از مراحل طراحی سایت به طراحی سایت کارا و مطابق نیازهای مشتری کمک شایانی می نماید. طراحان سایت برای انجام این مراحل نیازمند دریافت اطلاعات (شامل حیطه کاری، نیازمندی ها و سلایق) از مشتری می باشند. روند طراحی سایت شامل مراحلی همچون: نیاز سنجی، انتخاب روش طراحی، تهیه دامنه و هاست، تعیین بخش های مختلف وب سایت، گردآوری و تهیه محتوای صفحات و... می باشد.

قیمت طراحی سایت نیز بر اساس خدماتی است که برای وب سایت در نظر گرفته می شود ، طراحی سایت هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است. تبلیغات است در جهت پیشبرد فروش و اهداف شرکت. سرمایه گذاری در جهت معرفی و ارائه کالا و یا خدمات در دنیای مجازی.
گروه خورشید همواره در تلاش است تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید بنابراین تضمین ما کیفیت بالای طراحی ، بهینه سازی تخصصی و ارائه پشتیبانی کامل و ٢٤ ساعته با پایین ترین هزینه می باشد.


وقتی تصمیم بر داشتن وب سایت نمودیم، اولین چیزی که برامون علامت سوال میشه هزینه ی اونه که خیلی هم مهمه. متاسفانه برای طراحی سایت، هیچ نرخ ثابت و تعیین شده ای وجود نداره. کافیه تلفن رو بردارید و با چند تا شرکت طراحی سایت تماس بگیرید؛ برای یک سایت با امکانات مشخص، اختلاف قیمت شرکت ها شاید به چند میلیون برسه و همانطور که گفتیم الزاماً هزینه بالاتر کیفیت بیشتری نصیب شما نمیکند.

قیمت طراحی سایت نیز بر اساس خدماتی است که برای وب سایت در نظر گرفته می شود ، طراحی سایت هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است. تبلیغات است در جهت پیشبرد فروش و اهداف شرکت. سرمایه گذاری در جهت معرفی و ارائه کالا و یا خدمات در دنیای مجازی.
گروه خورشید همواره در تلاش است تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید بنابراین تضمین ما کیفیت بالای طراحی ، بهینه سازی تخصصی و ارائه پشتیبانی کامل و ٢٤ ساعته با پایین ترین هزینه می باشد.

طراحی سایت,طراحی وب سایت,طراحی سایت ارزان,طراحی وب سایت ارزان,رادیاتور,طراحی سایت در تبریز,طراحی وب سایت در تبریز,سایت ارزان,وب سایت ارزان,شرکت طراحی سایت در تبریز,شرکتهای طراحی سایت در تبریز,گروه خورشید,درب ضد سرقت,دستگاه نانوایی

چگونه سایت تجارت الکترونیکی پول سازی طراحی کنیم؟


طراحی سایت تجارت الکترونیک پول سازچگونگی طراحی سایت تجارت الکترونیکی پول ساز

تجارت الکترونیکی در واقع نوعی از تجارت است که هر روز نیز با روندی صعودی و رو به رشد همراه می باشد ، با گذشت هر چه بیش تر زمان ، مردم بیش تر به طراحی سایت های تجاری اعتماد کرده و نیز بیش تر مجاب می شوند که به روش های پرداخت و دریافت الکترونیکی روی آورند. هم چنین امروزه طراحی وب سایت های تجارت الکترونیکی موفق بسیار زیادی وجود دارند که به واسط طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی وب سایت موفق خود درآمد میلیاردی را از آن خود نموده اند .( دقت کنید که منظور از یک سایت حرفه ای می تواند یک طراحی سایت ارزان نیز باشد. ) این روند باعث شده که این شرکت ها بتوانند با کمک گیری از اصول تجارت الکترونیک ، نام تجاری خود را به عنوان برندی معتبر در زمینه طراحی وب سایت های تجارت الکترونیکی مطرح نمایند . به عنوان مثال گوگل ، آمازون ، وال مارت ، ebay و … همه و همه ، تمامی نمونه هایی از طراحی وب سایت های تجارت الکترونیکی موفق می باشند که توانسته اند برای صاحبان خود پولسازی و معروفیت را به ارمغان بیاورند . حال می خواهیم ببینیم که در واقع چه آیتم هایی سبب موفقیت این سایت ها شده است. دقت کنید که تمامی این آیتم ها رابطه ی تنگاتنگی با سئو سایت دارند . در این مقاله سعی کرده ایم که به تفصیل به بیان رمز درآمدزایی چنین سایت های تجارت الکترونیکی موفق بپردازیم .

توصیف شرکت در طراحی سایت

در طراحی وب سایت ، ابتدا می بایست بدانید که دقیقا چه کالا و یا خدماتی را می خواهید ارائه نمایید . در ادامه نیز می بایست تصمیم بگیرید که می خواهید کدام بخش از این امور را به صورت الکترونیکی انجام دهید. بدین صورت محتوای طراحی وب سایتشما به صورت کلی روشن خواهد شد. برای روشن شدن این قسمت ، سعی کنید که کسب و کار خود را در چندین جمله توصیف نمایید . ببینید که کالا و یا خدمات ارائه شده توسط شرکت شما چه آیتم هایی هستند . مشتریان هدف شما چه کسانی می باشند ، محیط رقابتی شما و دیگر رقبای شما چه افراد یا شرکت هایی هستند. هم چنین می توانید برای این منظور از طراحی سایت های رقبای خود بازدید نمایید.
در مرحله ی بعد نیز می توانید بر روی این که کسب وکار شما چه مزایایی در مقابل دیگر کسب وکارها دارند تمرکز کنید .این آیتم به خودی خود بسیار مهم تلقی می شود ، چرا که به کمک این برتری ها در کسب و کار خود می توانید در سئو و بهینه سازی وب سایت خود پیشگام باشید . فراموش نکنید که تمامی اینها می تواند در توصیفی از شرکت شما بسیار موثر باشد.

طراحی Business Plan

در این گام شما می بایست پلان و نقشه ی تجارت خود را مشخص نمایید.با یک پلان و چارچوب کاری مشخص شما قادر به گنجاندن این چارچوب در طراحی سایت خود خواهید بود . این مرحله به معنای برنامه ریزی در خصوص فرایند کسب وکاری شما می باشد. به این فکر کنید که چگونه می توانید فرایندها را به صورت هماهنگ با یکدیگر در راستای اهداف اقتصادی و کسب وکاری خود رقم زنید. تمامی اینها در مفهوم استراتژی کسب وکاری بیان می گردد که در واحد مدیریتی شرکت ها تصمیم گیری می شوند. این آیتم را جدی بگیرید ، چرا که تاثیر چشم گیری در سئو سایت خواهد داشت .

چشم انداز سایت تجارت الکترونیکی شما

یکی از عوامل بسیار مهمی که به شما در امر طراحی سایت و نیز بهینه سازی وب سایت کمک قابل توجهی می نماید ، برنامه ریزی آینده و نیز طرح های توسعه ی شما است . به این فکر کنید که شما با طراحی سایت تجارت الکترنیکی خود چه چشم انداز و آینده ای را برای خود متصور می باشید . هم چنین جایگاهی که برای آینده ی خود در نظر گرفته اید چه ویژگی هایی دارد . این گام مهم یعنی تعیین چشم انداز ، می تواند کلیه ی فرایندهای بعدی سئو سایت را به صورت کاملا هدفمند پیاده سازی نماید.

هدف گذاری کسب و کار

هدف گذاری نیز از عوامل بسیار مهم در بهینه سازی وب سایت می باشد . این نکته را بدانید که تا زمانی که جامعه ی هدف خود را تعیین نکرده اید ، در سئو نیز موفق نخواهید بود . روی این مود تمرکز کنید که هدف واقعی کسب وکاری شما چیست. به عنوان مثال فروش محصول و یا کالا ، ارائه سرویس و خدماتی خاص و یا اهداف آموزشی و فرهنگی همگی نوعی هدف کاری محسوب می گردند. توجه به هدف می تواند تمامی اقدامات کسب وکاری شما از جمله طراحی وب سایت تحت پوشش خود قرار دهد.

بازاریابی اینترنتی

اهمیت بازارایابی به قدری زیادی است که شما هرگز از آن بی نیاز نخواهید بود . بازاریابی فعالیت هسته ای شرکت می باشد که می بایست همواره موثرترین روش ها را انتخاب نماید. اینترنت مارکتینگ در واقع لیستی از گرایش ها مانند سئو سایت و بهینه سازی سایت ، ایمیل مارکتینگ ، ویدیو مارکتینگ ، طراحی وب سایت حرفه ای ، شبکه های اجتماعی ، وب برندینگ ، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی و غیره را شامل می گردد. روش های مختلف بازاریابی را ارزیابی نموده و در این میان موثرترین روش را انتخاب نمایید.

تاثیر تبلیغات طراحی سایت در خرید مشتری


تبلیغات طراحی سایتتاثیر تبلیغات طراحی سایت در خرید مشتری

امروزه تبلیغات نقش بسیار مهمی در رویه ی فروش شرکت ها بازی می کنند ، تا حدی که بخش مهمی از بودجه ی شرکت تنها صرف تبلیغات حرفه ای در انواع طراحی سایت های معتبر و … می گردد. با این حال روش بازاریابی معمولا متناسب با زمینه فعالیت اتخاذ می شود. باید اظهار داشت که طراحی سایت ، در نظر گرفتن اصول سئو سایت و هم چنین بهینه سازی سایت ، فرآیند های برند سازی ، ویدیو مارکتینگ و نیز ایمیل مارکتینگ از جمله مواردی است که در راستای اهداف مربوط به مارکتینگ و بازاریابی انواع شرکت ها تنظیم می شود. به طور کلی می توانیم خاطرنشان کنیم که بازاریابی اینترنتی در بعضی زمینه های کاری با بازخورد خوبی از سوی مشتری همراه بوده و سبب ایجاد گرایش هایی هم سو با طراحی وب سایت و هم چنین پیاده سازی اصول سئو سایت و نیز بهینه سازی وب سایت گردیده است.

نقش تبلیغات در بازاریابی

در واقع دلیل اولیه ی شروع و اقدام به تبلیغات در انواع طراحی سایت ایجاد شناخت و هم چنین معرفی و رسمیت دادن به محصول است . دقت کنید که این محصول می تواند به صورت کالا و یا خدمات باشد . اگر کمی با فضای مجازی آشنایی داشته باشید می دانید که یک طراحی سایت ارزان به همراه یک بهینه سازی سایت چقدر می تواند به سادگی و با کم ترین هزینه از عهده ی این کار برآید. باید اظهار داشت که کلیه ی کسب وکارها برای ایجاد شناخت خدمات و محصولات خود به کاربرانشان به صورت قطعی نیاز به تبلیغات و بازاریابی خواهند داشت.هم چنین از این نکته نبایست غفلت ورزید که بیش از ۹۰ درصد اطلاعات به صورت دیداری ( مشاهده شدن ) به افراد منتقل می شود و این نکته نشان دهنده ی این است که تبلیغات در طراحی وب سایت بسیار حائز اهمیت است . به علاوه فراموش نکنید که ایجاد یک نمونه طراحی سایت و نیز انجام فرآیند سئو سایت بر روی آن به معنای تقویت دیده شدن می باشد که در واقع همان مفهوم تبلیغات رابرای کاربران فضای وب تداعی خواهد نمود.

ارزش تبلیغات در طراحی سایت ارزان

از منظر کلی هیچ تفاوتی میان تبلیغات در یک طراحی سایت ارزان و سایر طراحی وب سایت ها وجود ندارد.بلکه چیزی که در این میان اهمیت دارد، کیفیت بهینه سازی سایت می باشد. شما می بایست سعی کنید که در انجام پروسه ی تبلیغات استراتژی داشته باشید و نیز تلاش کنید که حتی الامکان تبلیغات شما در منابع معتبر مختلف به نمایش درآید.در غیر این صورت هزینه ی صرف شده از طرف شما به هدر خواهد رفت. در نتیجه مهم ترین قدم در شروع تبلیغات در یک طراحی سایت ، تعیین جامعه ی هدف بازاریابی شما می باشد . پس از آن ببینید که در چه محیط هایی پتانسیل بیش تری برای دیده شدن در جامعه ی هدف را دارید ، سپس برای آن اقدام نمایید. برای این کار می توانید از تبلیغات بنری در سایر طراحی سایت ها ، ایجاد انواع طراحی سایت کاربرپسند و حرفه ای ، اجرای انواع اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت ، فعالیت در شبکه های اجتماعی مختلف و نیز اشتراک فایل استفاده نمایید.

طراحی سایت ارزان – فیس تری

چگونگی طراحی سایت به صورت ریسپانسیو ( responsive )


طراحی سایت ریسپانسیو responsiveچگونگی طراحی سایت به صورت ریسپانسیو ( responsive )

از مزیت های طراحی سایت سیت سئو قابلیت طراحی وب سایت به حالت واکنشی یا ریسپانسیو (responsive) است .با دنبال کردن سیاست های کلی انواع شبکه های اجتماعی و دنبال کردن اهداف مختلف آن ها بهتر متوجه این روند خواهیم شد . به عنوان مثال دلیل مهم تغییر لوگوی گوگل که اخیرا نیز صورت گرفت در واقع همین طراحی سایت به صورت ریسپانسیو بود. گوگل برای سازگاری بهتر سایت خود با دستگاه های موبایل و یا تبلت ، بعد را از روی لوگوی خود حذف کرد و به عبارتی لوگوی مسطحی طراحی نمود. به علاوه وقتی که نحوه ی گشت و گذار در فضای وب را از سایر دوستان و آشنایان می پرسیم ، به اهمیت فوق العاده ی این نوع طراحی سایت پی خواهید برد. تا جایی که به جرئت می توانیم بگوییم که این نوع طراحی از طراحی معمولی سایت به مراتب مهم تر خواهد بود. در ادامه با ذکر نمونه ای از آمار مربوط به میزان بازدید سایتها در انواع دستگاه های کشور انگلیس به اهمیت طراحی سایت واکنشی یا ریسپانسیو پی خواهیم برد.

طراحی سایت برای گوشی موبایل و تبلت

در حال حاضر دو سوم مردم انگلستان گوشی هوشمند دارند و به صورت آماری می توان ذکر کرد که ۹۰% از افراد جوانی که سن متوسط آن ها میان ۱۶ تا ۲۴ سال است این وسیله را دارند. (حال می توانید به تصوری تقریبی از تعداد افرادی که طراحی سایت ها را در موبایل خود مشاهده می کنند ، داشته باشید.). بر اساس آمار اعلام شده از اداره ارتباطات کشور انگلستان (آفکام) ، مردم انگلستان روزانه یک ساعت و ۵۴ دقیقه روی موبایل هایشان به اینترنت دسترسی دارند در مقابل این مردم تنها مدت زمان ۱ ساعت و ۹ دقیقه ای بر روی کامپیوترهای شخصی خود صرف می کنند . در ایران نیز تمرکز افراد بیش تر بر این است که برا ی دسترسی به وب سایت ها حتی الامکان از گوشی خود استفاده کرده و رویکرد آن ها بر این است که کم تر از کامپیوتر های شخصی استفاده نمایند. این مسائل اهمیت قابلیت نمایش طراحی سایت شما بر روی انواع گوشی با سایز های مختلف نشان خواهد داد.

طراحی سایت واکنشی چیست ؟

برای روشن شدن طراحی سایت واکنشی باید بگوییم :سایت واکنشی یا ریسپانسیو در واقع سایتی است که طراحی آن به گونه ای باشد که در لپ تاپ ، گوشی موبایل و تبلت امکان نمایش را در سایز های مختلف داشته باشد. متاسفانه تعداد زیادی از افرادی که به امر طراحی وب سایت اشتغال دارند ، به این مسئله توجه کافی ندارند. لذا بعضا مشاهده ی طراحی سایت آن ها در گوشی به شدت دشوار خواهد بود. طراحی سایت واکنشی به گونه ای است که وب سایت با ایجاد تغییراتی پویا در قالب و سایز صفحه ی مورد نظر قابلیت نمایش خواهد داشت و می تواند خود را با هر اندازه ی صفحه نمایشی تطبیق دهد به گونه ای که هیچ نیازی نیازی به بزرگنمایی یا اسکرول افقی وجود نداشته باشد.

بهینه سازی سایت و طراحی سایت ریسپانسیو

در مورد این که آیا طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنشی در سئو سایت موثر است ، اظهار نظرهای مختلفی شده است . اما تمام افرادی که به امر بهینه سازی سایت اشتغال دارند ، بر این نکته تاکید دارند که طراحی سایت ریسپانسیو سبب ارتقا رتبه ی سایت توسط گوگل می گردد. چرا که گوگل سعی دارد در نتایجش ، مواردی را بیاورد که کاربران احساس رضایت و راحتی بیش تری کنند . بنابراین برای این موضوع نیز اهمیت زیادی قائل است . فراموش نکنید که حتی اگر قصد سفارش یک طراحی وب سایت ارزان را دارید ، به هیچ عنوان از طراحی سایت ریسپانسیو غفلت نورزید. چرا که بدون استفاده از این نوع طراحی ، اگرچه شما در وب سایت خود محتوایی عالی ارائه کنید ، با این حال بخش زیادی از کاربران خود که با گوشی و تبلت به سایت شما می آیند را از دست خواهید داد.لذا این تاثیر پذیری در سئو نمایان تر خواهد بود.

طراحی سایت ارزان ، فیس تری