طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان , بهینه سازی وب سایت , سئو سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان , بهینه سازی وب سایت , سئو سایت

اهمیت طراحی سایت موبایل فرندلی

طراحی سایت موبایل فرندلی

اهمیت طراحی سایت موبایل فرندلی

در مطالب پیشین از طراحی سایت ریسپانسیو و نیز سازگاری طراحی وب سایت با انواع دستگاه ها پرداختیم . موتور جست و جوی قدرتمند گوگل در به روز رسانی جدید خود در الگوریتم های رتبه بندی، مبحث موبایل فرندلی بودن سایت و نیز طراحی سایتموبایل فرندلی را ملاک مهمی در رنکینگ وب سایت ها قرار داده است تاجایی که در رنکینگ وب سایت ها اولویت خاصی برای طراحی وب سایت هایی که موبایل فرندلی هستند قرار داده است. سوال اینجاست که حال این تمرکز و توجه فوق العاده بر موضوع موبایل فرندلی بودن چه دلیلی دارد. بر طبق تحلیل ها و آنالیزهای به دست آمده در مورد کاربران اینترنتی که به مشاهده ی طراحی سایت ها می پردازند ، درصد کاربران موبایل همراه دارای یک روند صعودی می باشد و این در حالی است که تعداد کاربران کامپیوتر شخصی پیشرفتی نداشته و یا در برخی حوزه ها نیز با کاهش همراه بوده اند.

طراحی سایت موبایل فرندلی چیست ؟

طراحی سایت موبایل فرندلی چیست و به چه معناست؟ این یکی از سوالاتی است که بسیاری از کاربران دارند . در پاسخ می بایست اظهار نمود که نمایش طراحی وب سایت به گونه ای که قابلیت تطبیق با سایر دستگاه های مرورکننده ی وب سایت را داشته باشد ، طراحی سایت موبایل فرندلی نامیده می شود .در طول زمان و با گسترش استفاده ی اینترنت ، استفاده از گوشی موبایل به عنوان ابزاری در جهت هدایت کاربران به سمت و سوی طراحی وب سایت تا حد بسیار زیادی مورد توجه قرار گرفته است .

طراحی سایت ارزان یا موبایل فرندلی

همان طور که در مقالات پیشین نیز گفته ایم ، ما بر طراحی سایت ارزان تاکید زیادی داریم.با این حال از لحاظ سئو ، طراحی وب سایت موبایل فرندلی پیشنهاد شده و بالتبع هزینه ها اندگی زیاد خواهد گردید سوال این است که.آیا با این حال طراحی وب سایت موبایل فرندلی پیشنهاد می شود یا خیر؟ در پاسخ این سوال می توان گفت بله . اگرچه شما در این مرحله هزینه ای را برای موبایل فرندلی بودن وب سایت خود متحمل می شوید ، اما از لحاظ بهینه سازی طراحی سایت موبایل فرندلی بسیار به صرفه بوده و کاملا ارزش صرف هزینه ی اندکی بیش تر را خواهد داشت.

اثرات طراحی سایت موبایل فرندلی در سئو سایت

در مورد میزان تاثیر طراحی سایت به صورت موبایل فرندلی و یا ریسپانسیو اظهارات نظر مختلفی از سوی متخصصین بهینه سازی سایت عنوان گردیده است.چیزی که مشخص است این است که به هر حال با توجه به گسترش استفاده از گوشی موبایل به عنوان ابزاری برای جستجو و ورود به طراحی وب سایت ها ، نمایش درستی از سایت شما که در موبایل برای کاربران به تصویر کشیده می شود بسیار لازم به نظر می رسد . عدم تصویر مناسب از طراحی وب سایت در موبایل سبب ترک وب سایت توسط کاربر شده که این امر تاثیر منفی قابل توجهی بر سئو سایت و بهینه سازی وب سایت خواهد گذاشت . تجربه کاربران موبایل در طراحی وب سایت ما مبحث بسیار مهمی است که به وسیله ی طراحی سایت موبایل فرندلی و ریسپانسیو میسر می گردد. به علاوه شکل و نحوه چیدمان بخش ها ، منوها ، زیر منوها و سایر عناصر ضروری صفحه موضوعی است که در طراحی وب سایت موبایل فرندلی مورد توجه قرار خواهد گرفت .

طراحی سایت ارزان = فیس تری

چگونگی جذب کاربر به سوی طراحی سایت


جذب کاربر طراحی سایتچگونگی جذب کاربر به سوی طراحی سایت

مدیران وب سایت ها همواره در صدد این بوده که بازدید طراحی سایت خود را به هر نحو افزایش داده و به گونه ای ترافیک را روانه ی سایت خود سازند. در واقع ترافیک سایت آیتمی است که همواره در صدر توجه مدیران طراحی وب سایت قرار دارد چرا که این اتفاق مقدمات سودآوری برای رونق کسب و کار خواهد بود . توجه داشته باشید که ورود هر کاربر به سایت شما می تواند به منزله فرصتی برای تقویت مارکتینگ شما باشد. ضمن این که هر کاربری نیز الزاما برای طراحی سایت شما سودمند نخواهد بود.و شما می بایست برای کاربر مد نظر خود برنامه ریزی نمایید. مسئله این جاست که هدایت جامعه هدفی که متقاضی خدمات و یا کالای شما می باشد به سوی طراحی سایت شما چگونه ممکن خواهد بود . در ادامه با شرح برخی پارامترها به بیان تکنیک هایی در این زمینه خواهیم پرداخت.

جذب حداکثر ترافیک به سوی سایت

در واقع روانه ساختن ترافیک در آسان ترین و ارزان ترین روش ، موردی است که در برنامه ی استراتژیک تبلیغات و بازاریابی شرکت ها قرار می گیرد . هدف گیری و جذب کاربران بالقوه که می توانند در جامعه هدف ما باشند ، بهترین گزینه در ترافیک هدایتی به سوی سایت می باشد . نکته ی مهم این جاست که هرچه بتوان حجم بیش تری ترافیک را روانه ی طراحی سایت ساخت ، خرید بیش تری نیز خواهیم داشت و در نتیجه هزینه های صرف شده برای مواردی چون تبلیغات ، سئو و بهینه سازی سایت نیز جبران خواهد گردید.

تبلیغات کلیکی

از جمله روش هایی که می تواند کاربران را به سوی طراحی سایت شما هدایت نماید ، تبلیغات کلیکی در سایر سایت ها می باشد . این روش نیز بعضا توسط متخصصین سئو و بهینه سازی سایت به منظور شناساندن سایت به گوگل مورد استفاده قرار می گیرد. در این تبلیغات با کلیک بر روی آن می توانند مستقیم به طراحی وب سایت شما هدایت شوند. اما این تبلیغات نیز معایب خود را دارا هستند و بسیاری از منتقدان به دلایل مختلفی آن را در بهینه سازی سایت موثر نمی دانند.

سئو سایت

آیتم های مختلف سئو سایت و یا بهینه سازی سایت می توانند از گوگل به عنوان ابزاری در هدایت کاربران به سوی طراحی سایت شما استفاده نمایند. از طرفی همان طور که ذکر شد ، سئو امری به صرفه بوده و حتی بر روی یک طراحی سایت ارزان نیز به سادگی قابل اجرا می باشد. اگرچه سئو نیازمند صرف هزینه و وقت می باشد ، با این حال با توجه به نتایج آتی آن که رونق کسب و کار شما می باشد ، به شدت به صرفه خواهد بود. امروزه موتورهای جستجو به عنوان بازاریابان قوی شناخته شده اند که کاربران را به واسطه ی کلمات کلیدی انتخابی آن ها به لیستی از نتایج شامل طراحی سایت های مختلف مرتبط با موضوع درخواستی هدایت می نمایند . هم چنین نیازمند بودن کاربران به خدمت و یا کالای خاص موردی است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

تبلیغات در سایت های پرترافیک

به عنوان یک اصل کلی در بازاریابی ، همواره تبلیغات امری بسیار مهم در جذب مشتری تلقی می گردد . طبعا فضای وب و طراحی سایت ها نیز از این امر مستثنا نخواهد بود. لذا توجه داشته باشید که تبلیغات در سایت های پرترافیک می تواند عامل موثری در جهت دیده شدن طراحی سایت شما و نیز هدایت کاربران باشد( مانند سئو سایت ).
به علاوه شما می توانید ایجاد بنر تبلیغاتی در سایت های پرترافیک در جذب ترافیک و روانه ی کاربران به سوی طراحی وب سایت خود گامی بسیار عالی بردارید.

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری نیز به این دلیل با کلیه ی تبلیغات متمایز می گردد که رابطه ی تنگاتنگی با گرافیک دارد . در واقع گرافیک بنر سبب می شود که کاربر تصمیم بگیرد که به طراحی سایت شما سر بزند یا خیر . تبلیغات بنری با ایجاد گرافیک زیبا و نیز درج آدرس سایت علاوه بر گام مهمی در تقویت برندینگ می تواند همانند سئو ، کاربران را روانه ی طراحی سایت شما نماید و موجبات افزایش ترافیک سایت را فراهم سازد. تحلیل ها حاکی از آن است که بصری سازی و زیبایی ظاهری طراحی وب سایت از جمله مواردی هستند که در ذهن کاربر برجا خواهند ماند و بدین صورت نام تجاری شما در ذهن کاربر هک خواهد گردید .

طراحی سایت ارزان

گوگل پاندا : یک فرصت یا تهدید در بهینه سازی سایت

الگوریتم پاندا - بهینه سازی سایت

الگوریتم پاندا ، یک فرصت و یا تهدید در بهینه سازی سایت

اکثر افرادی که در زمینه ی بهینه سازی سایت (سئو) فعالیت می کنند ، عواملی از جمله حجم نسبتا کم محتوا و یا کپی برداری از مطالب را نشان از محتوای بی کیفیت سئو در الگوریتم پاندا می دانند. نکته این جاست که اولا موتور جست و جوی گوگل چگونه محتوای کپی را درسئو سایت تشخیص می دهد و درثانی کیفیت محتوا ، آیا تنها حجم آن می باشد یا خیر. در این مقاله سعی داریم تا حتی الامکان بر این نکته ها تاکید نموده و طریقه ی کار گوگل در رتبه بندی طراحی وب سایت ها را برایتان شرح دهیم.هم چنین به این سوال که آیا الگوریتم پاندا برای مشغولین در بهینه سازی سایت مفید و موثر خواهد بود یا خیر را برایتان توضیح خواهیم داد.

الگوریتم پاندا گوگل و بهینه سازی سایت

گوگل در الگوریتم پاندا بر این نکته اظهار داشته که می خواهد با کپی کردن محتوا و نیز محتواهای کاملا بی کیفیت و اسپم که سابقا در لیست نتایج گوگل دیده می شد ، مقابله نماید . دراین میان برخی فعالین در صنایع و خدمات مختلف نیز بر این نکته اظهار دارند که محتوای طراحی سایت آن ها بالاجبار با محتوای بسیاری از سایت ها مشابهت دارد. چرا که آن ها تماما همکار بوده و لذا خدمات و محصولات یکسانی را ارائه می نمایند . در این جا می بایست ذکر کنیم که الگوریتم پاندا در گوگل در مورد طراحی وب سایت ها آن قدرها هم سخت گیر نیست.در واقع در این الگوریتم هدف مقابله با کپی برداری بوده و در این مورد آن ها می بایست اطمینان داشته باشند که هیچ تاثیر منفی ای متوجه طراحی سایت آن ها نخواهد شد. به علاوه در صورت مشابهت کامل محتوا نیز می توان با اندکی تغییر ، محتوا را به شکل دیگری درآورده و ارائه داد.

اثر محتوای بی کیفیت در طراحی سایت

بسیاری الگوریتم پاندا را یک تهدید برای خود می دانند چرا که نحوه ی دقیق عملکرد این الگوریتم برای آن ها کاملا مبهم است. چگونه شناسایی محتوای بی کیفیت توسط گوگل و نیز پارامتر های گوگل در شناختن این نوع محتوا در طراحی سایت ها جزء سوالات همیشگی افرادی که در بهینه سازی سایت اشتغال دارند می باشد .از جمله مهم ترین این پارامترها می توان محتوای کپی شده ، حجم نسبتا کم تر در محتوا و ظاهر سازی بیهوده (به کارگیری کلمات کلیدی به شکلی عجیب) شاید مهم ترین المان ها در این مورد باشند اما در کنار این المان ها می توان از سایز دیگر المان های موثر در این زمینه نیز یاد کرد.در زیر سه نمونه از آن ها نام برده شده اند:

نحوه ی اشتراک و انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی و تعداد آن
تعداد کلیک ها در مقایسه با محتواهای مشابه
Bounce Rate و یا به عبارتی درصد فرار کاربران از سایت (ترک سایت توسط مراجعه کننده)

توجه کنید که این آیتم ها در رتبه بندی طراحی سایت شما نقش کلیدی داشته و لذا توجه کامل به این موارد می بایست حتما در طراحی وب سایت مبذول داشته شود . محتوای حرفه ای در این موارد منجر به ارتقا سایت در زمینه ی سئو و بهینه سازی سایت خواهد گردید.

طراحی سایت ارزان

اهمیت اعتماد ( Trust ) در بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت

اهمیت اعتماد ( Trust ) در بهینه سازی سایت

یکی از مواردی که اخیرا توسط متخصصان بهینه سازی سایت مطرح می گردد ، اهمیت اعتماد موتور جست و جو (مثلا گوگل) به یک طراحی سایت است . توجه داشته باشید که ایجاد زمینه ی اعتماد برای کاربران و مخاطبان طراحی سایت که به گونه ای مشتری بالقوه ی آینده تلقی می شوند ، امری بسیار مهم می باشد . از جمله اهداف بازاریابی محتوا در طراحی سایت ارزان ، افزایش خرید مردم از صاحبان مشاغل و مورد اعتماد می باشد ، لذا باید در نظر داشت که علاوه بر موتور جست و جو ، کاربران و مشتریان شما نیز باید به کسب و کارتان اعتماد نمایند.
در زیر سعی می کنیم عمده ی نکاتی که سبب ایجاد زمینه ی اعتمادپذیری هرچه بیش تر طراحی وب سایت شما می شوند را برایتان تشریح کنیم:

۱- اساس کار روی طراحی سایت ارزان

سعی کنید که با صرف کم ترین هزینه بهترین خروجی را داشته باشید ، در این زمینه برای شما یک طراحی سایت ارزان را توصیه می نماییم . شما می بایست بهترین مطالب و محتواها را از منابع مختلف استخراج نموده و در نهایت در طراحی سایت خود منتشر نمایید. به کمک استفاده از رسانه های اجتماعی همچون وب سایت ها پیام شما به سرتاسر جهان منتقل شده و بدین صورت می توانید به کار خود رونق ببخشید.

۲- کمک به مشتریان طراحی سایت

کمک به مشتریان از جمله نکات بسیار مهم در رعایت اخلاق و افزایش رضایت کاربران می باشد . به یاد داشته باشید که اگر مخاطبین و مشتریان شما در مورد زمینه کاریتان پرس و جو نمایند و شما در طراحی وب سایت خود و تولید محتوا بر روی تبلیغ محصول تمرکز کنید ، در این صورت هیچ گونه اعتمادی حاصل نخواهد گردید . در این زمینه شما می توانید با راهنمایی و کمک به برطرف شدن ابهامات مخاطب به راحتی سبب جلب اعتماد آنها شوید .

۳- چیزی که کاربران می خواهند بخوانند بنویسید ، نه چیزی که خود می خواهید

یکی از نکات بسیار مهم در تولید محتوای یک طراحی سایت نیز همین عامل است که متاسفانه بسیاری از متخصص های بهینه سازی سایت آن را جدی نمی گیرند. شما می بایست برای کسب موفقیت در بازاریابی محتوا ، ملاک نگارش حرفه ای و کاربرپسند درباره خود و شرکت و محصولاتش و نیز تبلیغ شرکت و ایجاد محتوا در مورد خوانندگان و آنچه می خواهند بخوانند را یک اصل مهم بدانید.

۴- استفاده از اعتبار کسب و کار

در صورتی که سابقه کار و مهارتی در کسب وکار خود داشته باشید ، شما دارای اعتبار قابل توجهی در کار خود خواهید بود ، در این مورد باید توجه داشته باشید که در طراحی وب سایت خود از اعتبارتان نهایت استفاده را ببرید . مثلا اگر دارای ۵ سال سابقه کار در زمینه یسئو سایت هستید ، این نکته را در طراحی سایت خود حتما متذکر شوید. این موارد سبب می شود که کاربران مخاطب شما راحت تر به شما اعتماد(Trust) نمایند.

۵- ایجاد محتوا برای خوانندگان از قشرهای مختلف

شما می توانید به وسیله ی ایجاد مطالب و انواع محتواهایی که اهداف مخاطبین شما را تامین می نمایند ، سبب جذب راحت تر کاربران طراحی سایت خود و انتشار مطالبتان در میان دوستان آنها باشید. در حال حاضر بهترین روشی که در بازاریابی محتوای طراحی وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد ، برنامه ریزی برای جذب مخاطب خود و نیز کشف نیازهای مختلف و نهایتا حل مشکل او می باشد . به عنوان مثال صاحب بنگاه املاکی را در نظر بگیرید که به جای تبلیغ روی ملک مورد نظر خود سعی در معرفی بهترین مدارس در محل برای یک مشتری که صاحب چندین فرزند است می کند .رعایت این عامل خود به گونه ای در انجام سئو سایت کمک شایانی می نماید.

۶- محتوای طراحی سایت بیشتر از لینک ها باشد

نکته ی کلیدی در طراحی سایت این است که در مبحث سئو سایت و نیز بهینه سازی وب سایت ها، ساخت انواع لینک مقوله بسیار مهمی تلقی می شود ولی از آنجایی که در یک سایت حجم محتوا بیش از تعداد لینک ها است ، می توان به اهمیت محتوا و ایجاد اعتماد در مخاطبین سایت پی برد. البته در نهایت توجه داشته باشید که نمی توان تاثیر تعداد بازدیدهای حاصل از ایجاد لینک های خارجی را در سئو سایت انکار نمود .

۷- فراموش نکردن بازاریابی در طراحی سایت

همان طور که مطرح نمودیم تا اینجا در مورد ایجاد محتوا در طراحی سایت و نیز کیفیت آن نکات جالب توجهی ذکر گردید ، در حالی که ارتقا محتوا نیز اصل مهم دیگری در بازایابی محتوا به حساب می آید . توجه نمایید که بهبود و نیز ارتقا محتوا به مرور حاصل خواهد شد .

۸- اهمیت ارتباطات

سعی کنید که فعال باشید ، برای به دست آوردن مشتری یک جا ننشینید و انواع تبلیغات را برای طراحی وب سایت خود انجام دهید ، تا جایی که می توانید طراحی سایت خود را به افراد مختلفی در این زمینه معرفی نمایید . در این صورت شما قادر خواهید بود که به راحتی حتی در صورت عدم انجام کامل عملیات بهینه سازی سایت ، با یک طراحی سایت ارزان نیز درآمد خوبی کسب نمایید.

۹- در ایجاد محتوا مانند یک ناشر باشید

سعی کنید که تا حد امکان طراحی وب سایت خود را به روز رسانی کرده و حداقل اخبار مهم در زمینه ی کاری خود را در آن بگنجانید. این عامل خود سبب ایجاد محتوای حرفه ای و نیز جذب مخاطب برای طراحی سایت شما خواهید گردید.

۱۰- بهره گیری از سایر طراحی وب سایت ها

برای این که بدانید مخاطبان شما به چه می اندیشند ، می توانید از سایر طراحی وب سایت ها کمک بگیرید ، با ایجاد محتوا در همان موضوع و زمینه قادر خواهید بود که خیل عظیمی از مخاطبان را روانه ی طراحی سایت خود نمایید . هم چنین شما با خواندن سایر مطالب خوب و مفید در زمینه کاری خود ، قادر خواهید بود که مقاله ای مشابه در این زمینه نوشته و به انتشار آن ها بپردازید. با این حال جدا به شما توصیه می کنیم که از کپی کردن محتوا پرهیز کنید ، زیرا به سرعت توسط گوگل شناسایی شده و اعتبار خود را از دست می دهید وبهینه سازی سایت شما دیگر مفید واقع نخواهد شد.

 فیس تری (face3.ir) – طراحی سایت ارزان