طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان , بهینه سازی وب سایت , سئو سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان , بهینه سازی وب سایت , سئو سایت

در اجاره باید حتما این موارد رعایت گردند

قرارداد اجاره یا اجاره قوانین را وضع می کند صاحبخانه ها و مستاجران موافقت می کنند که در رابطه با اجاره خود پیروی کنند. این یک قرارداد حقوقی است و همچنین یک سند فوق العاده عملی با جزئیات کسب و کار بسیار مهم مانند مدت زمان اجاره می تواند ملک و مبلغ اجاره بها در هر ماه را اشغال کند. این که آیا قرارداد اجاره یا اجاره یک صفحه کوتاه یا طولانی تر از پنج، تایپ شده یا دست نوشته است، باید شرایط اساسی اجاره را پوشش دهد.

بخش های مهم:

  • هر راهنمای مالیاتی Airbnb Host's
  • هر راهنمای صاحبخانه برای پیدا کردن مستاجران بزرگ
  • هر راهنمای صاحبخانه برای پیدا کردن مستاجران بزرگ
  • هر راهنمای صاحبخانه برای مدیریت اموال
  • هر راهنمای صاحبخانه برای مدیریت اموال
  • هر راهنمای حقوقی صاحبخانه
  • هر راهنمای حقوقی صاحبخانه

در اینجا برخی از مهمترین مواردی که در قرارداد اجاره نامه یا اجاره نامه شما پوشش می دهد، می باشد.

1. نام تمام مستاجرین. هر فرد بالغ که در واحد اجاره ای زندگی می کند، از جمله هر دو عضو یک زن و شوهر متاهل یا بدون ازدواج، باید به عنوان مستاجر نامیده شود و قرارداد اجاره نامه یا اجاره نامه را امضا کند. این باعث می شود هر مستاجر به طور قانونی مسئول تمام شرایط، از جمله مقدار کامل اجاره و استفاده مناسب از اموال. این بدان معنی است که شما می توانید به صورت قانونی کل اجاره را از هر یک از مستاجرین در صورت لزوم به سایر افراد بیرون بیاورید و یا نتوانید پرداخت کنید. و اگر یکی از مستاجرین یک دوره مهم اجاره را نقض کند، می توانید تمام اجاره دهندگان را در قرارداد اجاره یا اجاره نامه اجاره کنید.

2. محدودیت های اشغال توافق نامه شما باید به وضوح مشخص کند که واحد اجاره محل سکونت تنها مستاجران است که اجاره نامه و فرزندان آنها را امضا کرده اند. این حق شما را برای تعیین اینکه چه کسی در اموال شما زندگی می کند را تضمین می کند - ایده آل، افرادی که شما آنها را بررسی و تایید کرده اید - و محدود کردن تعداد اشخاص. ارزش این بند این است که به شما مزایایی برای اخراج مستاجر می دهد که در یک دوست یا نسبی یا بدون جابجایی واحد شما بدون اجازه شما حرکت می کند.

3. مدت اجاره هر اسناد اجاره ای باید بیان کند که آیا این یک قرارداد اجاره ای است یا یک اجاره نامه ثابت. قراردادهای اجاره معمولا از ماه به ماه و خود تجدید می شود، مگر اینکه توسط صاحبخانه یا مستاجر آن را خاتمه دهد. از سوی دیگر، اجاره نامه ها معمولا یک سال طول می کشد. انتخاب شما بستگی دارد به چه زمانی می خواهید مستاجر باقی بماند و چه میزان انعطاف پذیری را در انتخاب شما می خواهید.

4. اجاره قرارداد اجاره نامه یا اجاره شما باید مبلغ اجاره را تعیین کنید، زمانی که به علت (به طور معمول، اولین ماه) و نحوه پرداخت آن، از قبیل پست الکترونیکی در دفتر خود است. برای جلوگیری از سردرگمی و جلوگیری از اختلافات با مستاجرین، جزئیات را از جمله:

روش های پرداخت قابل قبول (مانند چک شخصی تنها)

آیا هزینه های دیرهنگام در صورتی خواهد بود که اگر اجاره به موقع پرداخت نشود، مبلغ هزینه، و اینکه آیا هیچ دوره مهلت وجود دارد، و

هر گونه اتهام اگر چک چک اجاره است.

5. سپرده ها و هزینه ها. استفاده و بازگرداندن سپرده های امنیتی، منبع مکرر اصطکاک بین صاحبخانه ها و مستاجران است. برای اجتناب از سردرگمی و مشکالت قانونی، قرارداد اجاره نامه یا اجاره باید در مورد محدودیت، استفاده و بازگرداندن سپرده، از جمله:

مقدار دلار سپرده های امنیتی (مطمئن شوید که شما با هر قانون ایالتی که حداکثر مقادیر را تنظیم می کنید)

چگونه می توانید از سپرده (به عنوان مثال برای تعمیر خسارت) و نحوه استفاده از مستاجر (از جمله استفاده از آن برای اجاره ماه گذشته) استفاده کنید

  • هنگامی که و چگونه سپرده را پس می گیرید و برای کسر حساب پس از آنکه مستاجر حرکت می کنید، حساب می شود و
  • هر گونه هزینه غیر قابل جبران قانونی، مانند برای تمیز کردن و حیوانات خانگی.

این نیز یک ایده خوب (و به طور قانونی در چند ایالت و شهرستانها مورد نیاز است) شامل جزئیات در مورد جایی که سپرده سپرده در حال برگزاری است و اینکه آیا بهره سپرده امنیتی به مستاجر پرداخت می شود.

6. تعمیرات و نگهداری بهترین دفاع شما در برابر رفع اجتناب ناپذیر و مشکلات دیگر (مخصوصا در مورد سپرده های امنیتی) این است که به وضوح مسئولیت های خود و مستاجر را برای تعمیر و نگهداری در قرارداد اجاره یا اجاره خود مشخص کنید، از جمله:

  • مسئولیت مستاجر برای نگهداری محل های اجاره تمیز و بهداشتی و پرداخت هزینه های خسارت ناشی از سوء استفاده یا غفلت وی است
  • یک الزام که مستاجر به شما در مورد شرایط معیوب یا خطرناک در اموال اجاره، با جزئیات خاص در مورد روش های خود برای رسیدگی به درخواست شکایت و تعمیر، و
  • محدودیت در تعمیرات و تغییرات مستاجران، مانند اضافه کردن یک ماشین ظرفشویی ساخته شده، نصب یک سیستم زنگ خطری یا رنگ آمیزی دیوارها بدون اجازه شما.

7. ورود به اموال اجاره برای اجتناب از ادعای مستاجرین از ورود غیر قانونی یا نقض حقوق حریم خصوصی، قرارداد اجاره یا اجاره شما باید حق قانونی شما برای دسترسی به اموال را روشن کند - برای مثال برای تعمیرات - و دولت اعلام می کند که چقدر اطلاع قبلی شما مستاجر را قبل از ارائه ورود.

8. محدودیت فعالیت های غیرقانونی مستاجر. برای اجتناب از مشکالت در میان مستاجران خود، جلوگیری از صدمات جانی و جلوگیری از مواجهه با دعوی قضایی از ساکنین و همسایگان، باید قرارداد صریح اجاره نامه یا قرارداد اجاره ای که منع رفتاری ناخوشایند مانند سر و صدای بیش از حد و فعالیت های غیرقانونی مانند خرید مواد مخدر را شامل می شود.

9. حیوانات خانگی اگر اجازه حیوانات خانگی را اجازه ندهید، مطمئن شوید اجاره نامه یا قرارداد اجاره بر روی موضوع روشن است. اگر به حیوانات خانگی اجازه می دهید، باید هر گونه محدودیت های خاصی نظیر محدودیت اندازه، نوع یا تعداد حیوانات خانگی را تعیین کنید یا یک مستاجر که حیاط را از تمام زباله های حیوانی آزاد نگه دارد.

آگهی های مرتبط

10. محدودیت های دیگر. اطمینان حاصل کنید که اجاره نامه یا قرارداد اجاره شما با تمام قوانین مربوطه از جمله مقررات کنترل اجاره، کدهای بهداشت و ایمنی، قوانین اشغال و قوانین ضد تبعیض مطابقت دارد. قوانین ایالتی به ویژه کلیدی هستند، محدودیت های سپرده های امنیتی، الزامات اطلاع رسانی برای ورود به اموال اجاره ای، حقوق مستاجرین برای فروختن یا اضافه کردن اتاق های هم اتاقی، قوانین برای تغییر یا پایان دادن به اجاره، و نیازهای خاص افشایتی مانند سیل گذشته در واحد اجاره ای.

هر گونه محدودیت قانونی دیگر، مانند محدودیت در نوع کسب و کار یک مستاجر ممکن است از خانه اجرا شود، همچنین باید در قرارداد اجاره نامه یا اجاره نامه بیان شود. قوانین و مقررات مهم مربوط به پارکینگ و استفاده از مناطق مشترک باید در قرارداد اجاره یا اجاره نامه مشخص شود.

برای ایجاد یک اجاره نامه امروز، نگاه کنید به فرم اجاره آنلاین اجاره آنلاین Nolo.

قوانین اجاره برای صاحبخانه ها و مستاجران

آیا شما یک مستاجر یا یک صاحبخانه هستید، اجازه دادن به اموال می تواند مانند یک میدان معدن احساس کنید. از اختلافات در مورد تعمیرات تا پرداخت اجاره اجاره، چندین مشکل احتمالی برای اجتناب وجود دارد. خوشبختانه کمک در دست است. در این کتاب، ما راهنمایی های مفید ارائه می دهیم که به شما کمک می کند ارتباط خود را با صاحب خانه یا مستاجر خود در مسیر خود حفظ کنید. برای خواندن قوانین اجاره ما، و همچنین بینشی از وبلاگ نویسان با تجربیات خود از مستاجرین، خواندن کنید.

آیا داستان یا مشاوره ای که مایلید به اشتراک بگذارید داشته باشید؟ پیوستن به گفتگو آنلاین با برچسبHomeLet و استفاده از hashtag #RentingRules.

شما می توانید یک نسخه پی دی اف از قوانین اجاره ما اینجا را دانلود کنید.

قوانین اجاره برای مستاجران

حقوق خود را بشناسید

دانستن حقوق شما به شما کمک می کند تا از رفتار غیرمنصفانه خودتان محافظت کنید، بنابراین قبل از رفتن به اموال اجاره ای، انجام تحقیقات در مورد این موضوع لازم است. به عنوان مثال، به عنوان یک مستاجر، قانون می گوید شما باید قادر به:

  • زندگی در اموال بی وقفه
  • قرارداد اجاره ای که منصفانه است و با قانون مطابقت دارد
  • سپرده های خود را به پایان رسانید
  • یک گواهی عملکرد انرژی را ببینید
  • از اجاره ناعادلانه و اخراج ناعادلانه محافظت شود
  • زندگی در خانه ای است که در وضعیت خوبی قرار دارد و ایمن است

با شرط قرارداد اجاره نامه خود موافقت کنید

 "همیشه اجاره را به موقع پرداخت می کنید. اجاره باید اولویت مالی شما باشد تا بتوانید بدون نگرانی زندگی کنید."

کتی در وبلاگ مالی، غذا و پدر و مادر katykicker.com

مگر اینکه آماده باشید که سپرده خود را سپری کنید و به طور بالقوه اخراج شوید، باید قوانین موجود در قرارداد اجاره نامه خود را دنبال کنید. این شامل همه چیزهایی است که از زمان پرداخت اجاره به موقع (حتی اگر شما در اختلاف با صاحبخانه خود هستید) قرار دهید تا مالکیت خود را زیر نظر ندهید، مگر اینکه اجازه داشته باشید. همچنین به معنای پیوستن به سیاست های توافق شده در زمینه مسائل مربوط به سیگار کشیدن و نگهداری حیوانات خانگی است.

تصویر قرارداد اجاره ای

اطمینان حاصل کنید که از خانه اجاره خوبی برخوردارید. همچنین نگه داشتن محل تمیز، سعی کنید از ایجاد آسیب جلوگیری کنید. به عنوان مثال، اگر اموال خود را بدون هوای سرد در آب و هوای سرد ترک کنید، آب را از طریق برق خاموش کنید تا لوله ها فریاد نزنند و پشت سر بگذارند.

"اگر شما قادر به پرداخت اجاره دو یا سه ماهه هستید، حتی نمیتوانید امیدوار باشید که از انجام این کار مطلع هستید".

  • مارینا در وبلاگ سفر travelexperta.com
  • یک بررسی کامل موجودی انجام دهید

"هنگامی که شما در حال حرکت در آن خوب است به خانه خالی / تخت و غیره بروید و عکس از همه چیز است. به این ترتیب شما اثبات آنچه که در خانه بود هنگامی که شما نقل مکان کرد و چه نوع آن در آن بود."

امی در زیبایی، مد و شیوه زندگی وبلاگ amypyt.com

 در هیجان رفتن به مکان جدید، اهمیت انجام یک بررسی دقیق موجودی اموال آسان نیست. با این حال، اگر این مرحله را از دست ندهید، می توانید برای بازگرداندن سپرده خود در هنگام حرکت، دشوارتر شوید.

فهرست

"قبل از اینکه چیزهای خود را عوض کنید، همیشه باید موجودی را ایجاد کنید و همیشه اطمینان حاصل کنید که نماینده املاک یا صاحبخانه یک کپی داشته باشد! اگر آنها را در ابتدا نگذاشتید، سپردن آنها بسیار آسان است".

Becca در شیوه زندگی، مد و فرزندپروری وبلاگ

اگر صاحب خانه خود را هنگامی که در آن حرکت می کنید به شما معرفی نکنید، از یک نفر بخواهید. این سند باید تمام دارایی هایی را که اموال می آید را فهرست کند، از جمله لوازم خانگی، کف و مبلمان - و باید وضعیت آنها را ثبت کند. اطمینان حاصل کنید که قبل از اینکه آن را امضا کنید همه چیز را در فهرست قبول دارید - و عکس هایی را که می توانید بعنوان شواهد استفاده کنید در صورت بروز اختلاف در هنگام حرکت، عکس بگیرید.

"هنگامی که شما برای اولین بار در حال حرکت و از هر سایش و پیر شدن حرکت می کنید، عکس هایی از اموال و محتویات آن، مانند علائم روی دیوارها یا لکه های فرش گرفته شده، عکس بگیرید، به طوری که هنگام ترک، می توانید هر چیزی را که ممکن است منتقل کرده باشید جایگزین کنید."

سام در خانه طراحی خانه و شیوه زندگی وبلاگ

قبل از ارتقاء اموال، مجوز دریافت کنید

اطمینان حاصل کنید که از موقعیت جغرافیایی شما خوشحال هستم زیرا بیشتر صاحبخانه ها به شما اجازه نمی دهند که به خواص بسیار زیادی دست یابید. اگر چه ممکن است در داخل بودجه باشد، اگر با ظاهر خوشحال نباشید، ارزش آن را انتظار می رود تا زمانی که چیزی بهتر شود.

 Olivia در وبلاگ شیوه زندگی

اشتباه نکنید از تلاش برای بهبود اموال بدون دیدن اگر برای اولین بار از صاحبخانه خود مجوز داشته باشید. اگر چه شما ممکن است جایی بهتر باشید، این پروژه های DIY می تواند به شما در از دست دادن بخش یا تمام سپرده خود را هنگامی که شما حرکت می کند. بنابراین، آیا میخواهید یک اتاق را مجددا رنگ کنید یا یک سوله باغ بسازید، شرایط موافقتنامه اجاره شما را بررسی کنید تا ببینید آیا مجوز دارید؟ اگر انجام دهید، قبل از اینکه هر کار را شروع کنید، موافقت نامه صاحبخانه خود را به صورت رسمی دریافت کنید.

تزئینات

"اغلب مستاجر در طول فرآیند دکوراسیون، تغییرات زیادی انجام می دهند که می تواند بسیار گران باشد یا سخت است. آنها باید مسائل را مانند اینکه مجاز به ایجاد سوراخ در دیوارها هستند یا اصلاحات در ساختار نور، ساخت جداول اضافی یا فضاهای ذخیره سازی و غیره "

جید در مورد راهنمایی سفر blog-travel-guru.com

در صورتی که تعمیرات لازم باشد، صاحبخانه خود را بلافاصله بگو

"مراقبت از خانه ای که در آن قرار دارید و کارکنان املاک را در اختیارتان قرار می دهید. هنگامی که اجاره کردید، ما با همکارانمان و صاحبخانه ارتباط خوبی داشتیم؛ زیرا ما برای خانه به عنوان خودمان مراقبت می کردیم. در عوض، اگر مشکلی وجود داشته باشد به سرعت ثابت شد، بنابراین پیروزی برای همه. "

Paula  در شیوه زندگی، غذا و پول وبلاگ

اکثر تعمیرات مسوول مالکیت شماست، بنابراین اگر نشانه های آسیب دیدگی داشته باشید، مهم است که در صورتی که ممکن است با مالک خود تماس بگیرید یا به نمایندگی اجازه دهید. در صورتی که قرارداد اجاره ای شما می توانید، فقط باید به اموال اجاره ای خود را تعمیر کنید.

در نظر داشته باشید که اکثریت قریب به اتفاق صاحبخانه می خواهند در مورد هر گونه مشکل در خواص خود به سرعت آن را بدانند تا بتوانند این مسائل را پیش از آنکه بدتر شوند و باعث آسیب بیشتر شوند، داشته باشند.

تعمیر

اطمینان حاصل کنید که پوشش داده شده است: مهم نیست که چقدر مراقب هستید، نمی توانید ریسک هایی را که اموال شما آسیب دیده یا دزدیده شده را از بین ببرند، بنابراین برای اطمینان از اینکه شما یک لایحه بزرگ را به پایان نرسانید، منجر به دریافت بیمه مستاجر می شود. به عنوان پوشش برای اموال خود، در نظر گرفتن سیاست که شامل بیمه مسئولیت اجاره است. این از شما محافظت خواهد کرد اگر به مبلمان، وسایل و لوازم جانبی صاحبخانه خود آسیب برسانید. به یاد داشته باشید که مسئولیت آن به عنوان یک مستاجر برای در نظر گرفتن بیمه مناسب برای شما و نه کار خود صاحبخانه است. انجام برخی از تحقیقات برای پیدا کردن یکی از مناسب است که مناسب نیازهای شما!

قوانین اجاره برای صاحبخانه ها

آیا مستأجر مناسب را بررسی می کند؟

قبل از اینکه قراردادی را با مستاجرین امضا کنید، مهم است که برخی از چک ها را انجام دهید. طبق قانون، شما باید اطمینان حاصل کنید که مردم حق دارند ملک اجاره کنند - و این در مورد تمام مستاجران 18 ساله و بالاتر، حتی اگر آنها در قرارداد اجاره نامه نام نداشته باشند. اگر چه از نظر قانونی لازم نیست، توصیه می شود از خدمات ارجاعی مستاجر استفاده کنید تا ببینید که واقعا چه کسانی هستند که می گویند آنها هستند. این چک ها می توانند اطلاعاتی مانند وضعیت اشتغال افراد را تایید کنند و همچنین می توانند مواردی را که مستاجرین آینده نگر ممکن است افشا کنند، مانند نام ها و آدرس های قبلی و هرگونه مشکلی که قبلا اجاره آن را پرداخت کرده اند، کشف کنند.

چک مستاجر

اطمینان حاصل کنید که مسئولیت ایمنی خود را بر عهده دارید

به عنوان یک صاحبخانه، شما مسئولیت نگه داشتن اموال خود را دارید و از خطرات بهداشتی آزاد نیستید. این بدان معنی است که اطمینان از نصب و نگهداری تجهیزات گاز، نگه داشتن سیستم های الکتریکی، ارائه آلارم دود در هر طبقه و نصب مونو اکسید کربن در تمام اتاق هایی که دارای وسایل سوخت جامد می باشند.

با هر تعمیری فوری

اطمینان حاصل کنید که در مورد وظیفه خود برای تعمیر به عنوان یک صاحبخانه روشن هستید و اگر مستاجرین شما با شما تماس بگیرند و درخواست شما را برای اثبات برطرف سازند، اقدام به زودی انجام دهید. تاخیر در تعمیرات می تواند بر روابط شما با مستاجران تاثیر بگذارد و حتی ممکن است شما را در مشکلات قانونی قرار دهد.

سعی کنید با مستاجران خود ارتباط برقرار کنید

انجام مسئولیت های خود را به عنوان صاحبخانه فقط در مورد جعبه ticking و اطمینان شما را به نامه قانون. اگر میخواهید مستاجران خود را برای مدتهای طولانی نگه دارید تا جابجایی را به حداقل برسانید و خطر اموال خود را خالی کنید، مهم است که سعی کنید با افرادی که در محل شما زندگی می کنند ارتباط برقرار کنید. این امر می تواند به همان اندازه ساده باشد که در تماس منظم با آنها و پاسخ دادن به نگرانی های آنها باشد.

بدون مجوز، اموال را وارد نکنید

هرگز تصور نکنید که فقط به خاطر مالکیت یک ملک هستید، شما حق دارید که هر زمان که بخواهید، وارد شوید. ناسازگاری در مورد حق ورود و بررسی املاک یکی از دلایل اصلی اختلافات میان صاحبخانه ها و مستاجران است. به یاد داشته باشید که به لحاظ قانونی، قبل از بازدید از اموال خود برای انجام بازرسی، باید 24 ساعت پیش اطلاع دهید. اگر بخواهید تعمیرات را انجام دهید، باید هشدارهای زیادی بدهید، مگر اینکه در شرایط اضطراری مجبور شوید دسترسی داشته باشید.

به طور کلی، توجه بیشتری را که می توانید قبل از اینکه از اموال خود بازدید کنید، بهتر می کنید. این به شما اطمینان می دهد که مستاجرین زمان آماده سازی دارند و این به شما کمک می کند تا از تنش های غیر ضروری جلوگیری کنید.

از دارایی های خود با بیمه مناسب محافظت کنید

برای کمک به حفاظت از امور مالی خود، مهم است که بیمه مناسب در محل خود داشته باشید. توجه داشته باشید که بیمه نامه های مالکان متفاوت از پوشش های معمول خانه و می تواند شما را در برابر تمام انواع خطرات محافظت کند. همچنین از جمله حفاظت از ساختمان ها و محتوا، آنها می توانند شما را برای تعمیرات اضطراری، عدم پرداخت اجاره و آسیب ناشی از مستاجران تحت پوشش قرار دهند. این سیاستها همچنین می تواند هزینه های حقوقی و هزینه های اجاره یک شبه اضطراری برای مستاجران را پوشش دهد.

پنج قانون برای اجاره خانه خود

اجاره خانه خود را قرارداد اجاره ای فقط با شرایط مندرج در سند است، بنابراین برای صاحبخانه مهم است که به اطلاعات و قواعدی که شامل آنهاست توجه جدی شود. این الزامات وسیله ای برای برقراری ارتباط روشن از آنچه که از مستاجر و صاحبخانه انتظار می رود برای جلوگیری از هر گونه مشکالت قانونی آینده فراهم می کند اینجا پنج چیز است که صاحبخانه ها باید در قراردادهای خود در نظر بگیرند:

1. نام مستعار و مدت اشغال

اضافه کردن یک نام مستاجر به قرارداد اجاره ممکن است واضح باشد، اما نام هایی که می توانند شامل شوند، می توانند بر میزان چیدمان زمین که صاحبخانه می بایست در صورتی که عقب نشینی باید جمع آوری شده یا اقدامات دیگری انجام شود، تاثیر بگذارد.

"هر کسی که در اجاره نامه ذکر شده است، شخص مسئول برای اجاره و هر گونه خسارت به اموال است. اگر فقط یک نفر را در اجاره نامه فهرست کنید، اما همسر یا همسر آنها هم در آن زندگی می کنند یا اگر هم اتاق خود را داشته باشند، تنها می توانید مسئولیت شخصی را که در اجاره نامه ذکر شده است نگهدارید "، کتی هرتزوگ، رئیس جمهور LandlordAssociation.org.

2. شرایط اجاره

درصورتیکه یک قرارداد اجاره ماهانه به ماه باشد، اجاره به مدت زمانی خاصی نیاز دارد که واحد یا خانه را می توان اجاره کرد. اگر یک قاب زمانی داده شده است، مهم است که توجه داشته باشید که آیا اجاره به طور خودکار تمدید و تحت چه شرایطی.

صاحبان خانه معمولا گزینه ای برای تمدید اجاره نیستند، اما در شهرداری هایی که اجاره دارند، این انعطاف پذیری ممکن است در دسترس نباشد. در مناطقی با کنترل اجاره، صاحبخانه به طور کلی مجاز به اخراج مستأجر نیست، مگر اینکه علت خاصی مانند عدم پرداخت اجاره یا نقض شرایط اجاره باشد.

3. اجاره، سپرده های امن و هزینه های دیر

اجاره نامه نه تنها نیاز به تعریف هزینه اجاره به هر ماه می دهد، بلکه همچنین جایی که اجاره می شود و چگونه می شود. هرتزوگ می گوید: "برخی از صاحبخانه ها به مستاجران می گویند که آنها می خواهند به بانک بروند و یک سپرده مستقیم بگذارند، برخی از آنها می خواهند پرداخت الکترونیک داشته باشند، برخی از آنها قصد چک کردن صندوق را دارند و دیگران می خواهند آنها را چک کنند."

همچنین تاریخ تعیین شده برای اجاره نیز باید تعیین شود، و همچنین مبلغ هر مبلغی که ممکن است در پایان مجاز باشد. علاوه بر این، هزینه ترافیکی را که برای هرگونه تکاندهشده محاسبه می شود مشخص می کند، یادداشت تریسی بنسون، رئیس ناخن، را مشخص می کند. مبلغ سپرده امن باید اعلام شود. بنسون یادآور می شود که مبلغ متهم برای این اقلام ممکن است براساس احکام محلی محاسبه شود، بنابراین صاحبخانه ها باید با سازمان های مناسب شهرستان تماس بگیرند.

4. تعمیر و نگهداری

مسائل مربوط به اینکه مستاجر یا صاحبخانه مسئول چنین چیزهایی نظیر تعمیر و نگهداری لوازم و تعمیر و نگهداری حیاط باشند باید مورد توجه قرار گیرد. "من مواردی را دیده ام که در آن اجاره دارای اشکالات رختشویی است. چه کسی مسئول درمان آنهاست؟ اگر صاحبخانه باشد، چند بار آنها با آن رفتار می کنند، اگر مستاجر قوانینی برای از بین بردن آنها نباشد؟ »هرتزوگ می پرسد.

بنسون می گوید ایده خوبی است که با مسکن های مسکونی و اداری اجباری محلی، ایالتی و ایالتی بر اساس نیاز خود بررسی کنید.

اجاره نامه باید توجه داشته باشید که اگر یک صاحبخانه نیاز به تعمیر و نگهداری و تعمیرات داشته باشد، Benson می گوید، حداقل 24 ساعت قبل از ورود به محل، به اطلاع مستاجر می رسد. او اضافه می کند که برخی از شهرستانها ممکن است یک اطلاعیه پیش از 48 ساعت پیش نیاز داشته باشند و اگر نقض شده باشند، جریمه خواهند داد

5. محدودیت ها، محدودیت ها، محدودیت ها

بسیاری از محدودیت ها معمولا در موافقت نامه های اجاره ای شامل می شوند، از جمله اینکه آیا مستاجران اجازه می دهند حیوانات خانگی را به محدودیت تعداد اتومبیل هایی که می توانند در محل پارک قرار گیرند.

هرتزوگ می گوید، برخی از صاحبخانه ها نیازمند مستاجران برای دریافت بیمه اجاره دهنده و نگه داشتن آن در حال حاضر هستند. "من آن را به شدت تشویق می کنم. بیمه صاحبخانه عموما به از دست رفتن مستاجر نمیپردازد و شما نمیخواهید آنها سعی کنند بعد از شما بمانند. »برای صاحبخانههایی که بیمه اجاره را اجباری نکنند، اجاره نامه باید به وضوح بیان کند که مستاجر آگاه است که او و یا او مسئول تأمین بیمه و نگهداری صاحبخانه است و مسئولیت هر گونه صدمه به دارایی های شخصی را به عهده نمی گیرد.

به دنبال این پنج نکته کمک می کند تا اجاره کردن اموال را به عنوان نگرانی آزاد به عنوان امکان پذیر است و ایجاد رابطه خوبی بین شما و مستاجر خود را از ابتدا. کار با وکیل شناخته شده و یا حرفه ای املاک و مستغلات نیز قابل اجرا است به حرکت مقررات و مقررات شهرداری و ایالتی.

اطلاعات موجود در این نشریه از منابع معتبر قابل اعتماد است. بیمه در سراسر کشور، اشخاص مرتبط با آن و کارکنان، هیچ تضمینی برای نتایج و تعهدات خود در ارتباط با اطلاعات ارائه نمی دهند. این نشریه تنها برای مقاصد اطلاع رسانی، جایگزین برای مشارکت مالی حرفه ای یا مشاور حقوقی نیست و مشاوره مالی و قانونی حرفه ای نیست. این کاربر مسئول تأیید رعایت هر گونه مقررات محلی، ایالتی و یا فدرال است.

منبع 1
منبع 2
منبع 3
منبع 4
منبع 5
منبع 6
منبع 7
منبع 8
منبع 9
منبع 10
منبع 11
منبع 12
منبع 13
منبع 14
منبع 15
منبع 16
منبع 17
منبع 18
منبع 19
منبع 20
منبع 21
منبع 22
منبع 23
منبع 24
منبع 25
منبع 26
منبع 27
منبع 28
منبع 29
منبع 30
منبع 31
منبع 32
منبع 33
منبع 34
منبع 35
منبع 36
منبع 37
منبع 38
منبع 39
منبع 40
منبع 41
منبع 42
منبع 43
منبع 44
منبع 45
منبع 46
منبع 47
منبع 48
منبع 49
منبع 50
منبع 51
منبع 52
منبع 53
منبع 54
منبع 55
منبع 56
منبع 57
منبع 58
منبع 59
منبع 60
منبع 61
منبع 62
منبع 63
منبع 64
منبع 65
منبع 66
منبع 67
منبع 68
منبع 69
منبع 70
منبع 71
منبع 72
منبع 73
منبع 74
منبع 75
منبع 76
منبع 77
منبع 78
منبع 79
منبع 80
منبع 81
منبع 82

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.