طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان , بهینه سازی وب سایت , سئو سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان , بهینه سازی وب سایت , سئو سایت

استراتژی محتوا در طراحی سایت : تاثیر گذاری محتوا

طراحی سایت

استراتژی محتوا در طراحی سایت : تاثیر گذاری محتوا

برای این که بتوانیم یک محتوای جذاب و تاثیر گذار داشته باشیم ، به نویسنده ای تاثیر گذار نیز نیاز خواهیم داشت . به علاوه شما به کمک نویسنده ای حرفه ای و آشنا با اصول سئو قادر خواهید بود که تا حدود زیادی جذب مخاطب را در طراحی سایت افزایش دهید. از این رو بسیاری از شرکت هایی که سئو سایت آن ها برایشان اهمیت زیادی دارد ، از محتوا غافل نمی شوند .توجه داشته باشید که در مورد طراحی نیز نیاز به حساسیت نبوده و یک طراحی سایت ارزان برای شما کفایت خواهد کرد.از طرفی همان گونه که در مقالات قبل نیز ذکر گردید محتوای مناسب به خودی خود سبب می شود که شما پتانسیل لینک گرفتن از دامنه های مختلف در فضای وب را داشته باشید. امروزه انواع وب سایت ها در راستای اصول بهینه سازی سایت برای جلوگیری از مشکل کپی و برخورد الگوریتم پاندا با آن ها سعی دارند که تا جای ممکن منبع مطالب را ذکر نمایند.

آیا لینک گرفتن در طراحی سایت به صورت خود به خودی امکان پذیر خواهد بود ؟

بسیاری از متخصصین سئو نیز بر این باورند که حتی با داشتن یک محتوای بسیار عالی شانسی برای لینک گرفتن به صورت خود به خودی وجود ندارد. آن ها برا این مطلب اظهار دارند که لینک دادن به صورت رایگان از طرف رقبا به هیچ عنوان امکان پذیر نیست . با این حال شواهد بهینه سازی سایت نشان می دهد که این نکته نمی تواند به صورت کامل درست باشد. چرا که مدیران سایت ها اگر کاملا با اصولسئو آشنا باشند، از به اشتراک گذاشتن مطالب با ذکر منبع استقبال خواهند کرد.

به عنوان مثال هنگامی که سایت شما یک محتوای عالی را به نمایش در می آورد ، سایت رقیب اگر به شما در اشتراک گذاشتن مطلب کمک نکند ، ناچار به کپی بوده و در این حالت توسط گوگل جریمه خواهد شد. این پدیده که در واقع مهر تاییدی بر یکی از اصول بسیار مهم در بهینه سازی سایت که همان محتوای با کیفیت است ، خواهد بود.

یافتن نویسنده ی تاثیرگذار در بهینه سازی سایت

حال که به اهمیت فوق العاده ی کیفیت محتوا پی بردیم ، گام بعدی این است که به دنبال نویسنده ی حرفه این باشیم. در این مرحله حتی اگر یک طراحی سایت ارزان داشته باشیم ، با به کارگیری یک نویسنده ی خوب و آشنا با اصول سئو قادر به ارتقا رتبه ی سایت تا حد قابل قبولی خواهیم بود. در این مورد نیز باید نهایت دقت را به کار بریم . زیرا در صورت اشتباه نویسنده ، سوء سابقه ی طراحی سایت ما در گوگل به ثبت خواهد رسید. با داشتن یک درک درست می توانید به سادگی بهترین نویسنده را برای وب سایت خود برگزینید. در عین حال ابزارهای مختلفی قادر به یاری شما در این مسیر خواهند بود . به طور مثال ابزار Countless به شما در یافتن تاثیرگذاران در مقاله های گوناگون طراحی سایت کمک فراوانی خواهد کرد. همچنین اگر شما به دنبال نویسنده ای هستید که بتواند مطالب جذاب را در وب سایتتان منتشر نماید ابزار ClearVoice شما را در یافتن چنین نویسنده ی معتبری که تمرکز ویژه ای روی مطالب تخصصی دارد یاری خواهد نمود. به کمک این ابزار که در زمینه ی سئو سایت است ، شما قادر خواهید بود که تعداد مقالاتی که آن شخص در مورد موضوع ویژه ای نوشته است را مشاهده و بررسی نمایید. به علاوه در صورتی که شما برای تقویت مطالب خود به تاثیرگذاران اجتماعی نیاز دارید ابزار Buzzsumo ابزاری بسیار مناسب برای شما خواهد بود. با توجه به اهمیت موضوع محتوا در مبحث سئو سایت و بهینه سازی سایتمی بایست نکات خاص زیر را در نظر داشته باشید.

بهترین روش برای وارد کردن تاثیرگذران در نوشتار محتوا ، وارد و درگیر کردن آن ها در هر گام از فرآیند طراحی سایت است، از جمله:

ایجاد: برنامه ریزی برای این که استفاده از کدام نویسنده مفید خواهدبود و این که کدام نویسنده ی حرفه ای قادر است که با ایجاد محتوای حرفه ای بیش ترین جذب را برای طراحی سایت شما به ارمغان آورد.
پیاده سازی: انتشار و اشتراک مطالب و مقالات مفید در طراحی سایت با توجه به اصول سئو و بهینه سازی سایت
اندازه گیری: به معنای اندازه گیری موفقیت مطالب و مقالات انتشار یافته و استقبال بازدیدکنندگان از مقالات سایت است.

با عملکرد این گونه می توان به مرور به انتشار مطالب و مقالات با کیفیت نسبتا قابل قبول مبادرت ورزید و گامی قابل قبول در جهت بهینه سازی و سئو سایت برداشت.

 طراحی سایت ارزان – فیس تری face3.ir

افزایش رتبه سئو سایت در جستجوی کلمات کلیدی


سئو سایتافزایش رتبه سئو سایت در جستجوی کلمات کلیدی

یکی از آیتم های بسیار مهم و همیشگی در امر بهینه سازی سایت کلمه یا کلمات کلیدی است که در مبحث محتوا و استراتژی لینک دهی نیز امری مهم تلقی می گردد . به وسیله ی کلمات کلیدی می توان مشتری را تفکیک و هدف گذاری کرد . به عنوان مثال اگر هدف شما این است که خدمات سئو انجام دهید ، ممکن است در حالت اول بهینه سازی برای کلمه ی کلیدی “سئو سایت” به نظرتان برسد ، با این حال توجه داشته باشید که اگر مثلا کاربری بخواهد در باره ی “سئو سایت” اطلاعاتی کسب کند نیز به سایت شما خواهد آمد.در این حالت اگرچه شما بازدید خواهید داشت ، اما فروشی عاید شما نخواهد گردید.

حال به جای این کار اگر بر روی کلمه ی کلیدی “هزینه ی سئو سایت” متمرکز شوید ، بالتبع کاربرانی که به دنبال انجام سئو بر روی طراحی سایت خود می باشند ، روانه ی سایت شما خواهند گردید و می توان چنین کاربری را به عنوان یک مشتری به سوی طراحی سایت روانه ساخت . در واقع هدف اصلی سئو نیز هدایت مشتری ها به سوی طراحی وب سایت می باشد.

جستجو و پژوهش معنایی

فرض کنید شخصی کلمه “طراحی سایت” را در گوگل جستجو می کند ، در این مرحله نمی توان گفت که دقیقا هدف او چیست . با این حال می توان حدس هایی زد . ممکن است این کاربر یکی از اهداف زیر را جهت جستجو داشته باشد :

نرم افزار سئو سایت – طراحی وب سایت – سئو – طراحی سایت ارزان– آموزش طراحی سایت

توجه کنید که ما در وهله ی اول نمی دانیم که هدف چنین کاربری در واقع کدام یک از موارد بالا می باشد . در موتور جستجوی گوگل سعی می شود که تعدادی کلمه کلیدی مرتبط با کلمه تایپ شده توسط کاربر به وی پیشنهاد شود تا کاربر گزینه های بیشتری جهت انتخاب بهترین عبارت جستجو پیش روی داشته باشد . شاید برایتان جالب باشد که گوگل نتایج ثابتی به شما ارائه نخواهد داد ، بلکه در این مورد ، با توجه به اطلاعاتی درباره ی خود شما ، از حدس هایی استفاده می کند. به عنوان مثال در صورتی که شما موتور جستجوی گوگل را در گوشی موبایل هوشمند خود استفاده نمایید ، جستجوی معنایی بر اساس قابلیت GPS گوشی ، موقعیت مکانی شما را شناسایی نموده و نتایج مرتبط با کلمه ی مورد جست و جو همراه با نزدیکترین موقعیت مکانی به شما را می آورد . لذا متخصصان سئو و بهینه سازی سایت همواره بر این اظهار دارند که اگر در کشورهای مختلفی از گوگل استفاده کنید ، برای یک عبارت نتایج متعددی خواهید گرفت.

تاثیر جستجوی معنایی در سئو و بهینه سازی وب سایت

در امر سئو می بایست توجه داشته باشید که در واقع کاربرد تکنولوژی جست و جوی معنایی در بهینه سازی وب سایت ، تشخیص و شناسایی کلمات کلیدی مناسب بر اساس قصد و هدف کاربران در دنیای واقعی و بسط این کلمات با واژهای مرتبط با آن می باشد .

روش های رسیدن به کلمات کلیدی

۱- استفاده از جستجوی پیشرفته گوگل:

گوگل برای یاری رساندن به مدیران طراحی سایت ها ابزارهای مختلفی را ارائه می دهد. ساده ترین و مبتدی ترین حالت استفاده از همان روش گوگل است . در این روش بعد از تایپ کلمه کلیدی موردنظر در گوگل، بر روی گزینه نمایش ابزار جستجو رفته و سپس روی جستجوهای مرتبط کلیک کرده، حال می توانید لیستی از عبارتهای بامعنای مرتبط با کلمه مورد نظرمان را ببینیم.

۲- جست و جوی کلمات معنایی با برچسب های نشانه گذاری شده

۳- بهینه سازی وب سایت برای کلمات کلیدی معنادار

۴- ایجاد کلمات معنایی به وسیله ی ابزار نظارت اجتماعی

۵- جمع آوری کلمات کلیدی معنادار از طریق جست و جو های اجتماعی

 طراحی سایت ارزان — فیس تری

مراحل سئو ارزان به صورت on-page

سئو ارزان on-page

مراحل سئو ارزان به صورت on-page

معمولا مدیران مختلف در یک طراحی سایت ارزان بسیار مایل به انجام یک سئو ارزان سایت نیز می باشند . در همین راستا می توان مراحل مختلفی را برای انجام پروسه ی سئو سایت در نظر گرفت . یکی از این روش های بهینه سازی ، انجام سئو داخلی و یا on-page می باشد. در واقع این نوع بهینه سازی ، به گونه ای یک مدیریت داخلی درون طراحی سایت تلقی می شود. در زیر سعی داریم که حتی الامکان موارد انجام کار را در مورد این نوع بهینه سازی سایت برایتان ذکر نماییم.

جست و جو در صفحات وب سایت

همان گونه که در مقالت پیشین طراحی سایت نیز ذکر گردید ، اسپایدرها در موتورهای جست و جو به صورت دائمی به کاوش و ایندکس صفحات طراحی وب سایت ها می پردازند. این عملکرد سبب شده که این موتورهای جست و جو صفحات طراحی سایت شما را بر اساس معیار خاصی دسته بندی کرده و در زمره ی کلمات کلیدی مخصوصی در گروه خود قرار دهند. لذا هنگامی که یک کاربر کلمه و یا کلمات کلیدی خاصی را جست و جو می کند ، موتور جست و جو به دنبال کلمات کلیدی مد نظر شما در ایندکس خود خواهد رفت و یکی از موارد مهمی که بر رنکینگ شما تاثیرگذار خواهد بود ، همین بهینه سازی سایت به صورت داخلی می باشد.

نقش متاتگ ها در طراحی سایت

متاتگ توضیحات (Meta Description) ،در واقع شامل چند سطر توضیح در مورد یک مطلب خاص در طراحی سایت شما می باشد . توجه کنید که این آیتم تا حد قابل توجهی برای گوگل اهمیت دارد لذا دقت داشته باشید که در صورت خالی گذاشتن و یا سرسری عبور کردن از این آیتم ، ممکن است پتانسیل کسب رتبه ی قابل توجه در رنکینگ طراحی وب سایت خود را از دست بدهید. از دیگر موارد موثر در بهینه سازی سایت و سئو ارزان ، URL و یا همان آدرس آن هاست . مثلا اگر شما به دنبال صفحه ای باشید که در آن کلمه ی face3 آمده باشد ، چه بسا گوگل در ابتدای لیست نتایج سایت http://face3.ir را به شما نمایش بدهد، چرا که عبارت مورد جست و جوی شما در صورت دامنه آمده است .

توانایی برقراری ارتباط با کاربر در طراحی سایت

فراموش نکنید که طراحی وب سایت شما می بایست به گونه ای باشد که بتواند به سادگی با کاربر ارتباط برقرار نموده و یا به عبارتی کاربرپسند باشد ، در این مورد به شما خاطر نشان می کنیم که علاوه بر ایجاد طرح های گرافیکی حرفه ای که در مقالات پیشین به آن اشاره گردید ، از تولید محتوای حرفه ای نیز غافل نشوید . تولید محتوا یکی از مهم ترین گام ها در سئو ارزان و بهینه سازی سایت تلقی می شود ، به شرطی که در تولید محتوا برای کاربر خود اهمیت قائل شوید.

طراحی سایت ارزان فیس تری

زیبایی ظاهری در طراحی سایت

زیبایی ظاهری طراحی سایت

زیبایی ظاهری در طراحی سایت

بازاریابی که همواره یکی از پررونق ترین مشاغل در هر زمینه ای بوده است ، در طراحی سایت نیز خود را نشان خواهد داد . به عنوان اولین نکته توجه داشته باشید که طراحی وب سایت شما قرار است که برای کاربر مفید باشد . پس وب سایت را برای کاربر طراحی کنید نه برای موتور جست و جو . چرا که در صورت عدم تمایل کاربر به نحوه ی طراحی سایت شما ، پس از مدتی سایت شما را ترک گفته و این علاوه بر عدم موفقیت شما سبب پایین آمدن رتبه ی شما و هدر رفتن تمامی زحماتتان برای بهینه سازی وب سایت خواهد شد.

به صورت کلی تبلیغات شما به گونه های مختلفی انجام می شود ،اما طراحی سایت شما در تمامی این گونه ها نقشی اساسی ایفا خواهد نمود، مثلا وقتی شما یک بنر تبلیغاتی یا بازاریابی می کنید ، قطعا در این میان مشتری را به دیدن طراحی سایت خود دعوت می نمایید. یادتان نرود که مشتری با دیدن طراحی سایت شما ، برآوردی از میزان اعتبار شما خواهد نمود . به علاوه بهینه سازی سایت به شیوه ای مناسب و دارا بودن جایگاهی مناسب در گوگل نیز مهر تایید دیگری در این زمینه برایتان خواهد بود.

زیبایی گرافیکی و بهینه سازی سایت

بسیاری زیبایی ظاهری وب سایت را مخالف و در جهت عکس بهینه سازی وب سایت می بینند . آن ها بر این باورند که این زیبایی کار را برای موتورهای جست و جو دشوار خواهد ساخت. در مقاله ی پیشین گفتیم که شما می بایست وب سایت را برای کاربر طراحی نمایید نه موتور جست و جو.

یادتان نرود که زیبایی ظاهری طراحی سایت شما می تواند تا حد قابل توجهی دید کاربر را نسبت به کسب و کار شما متحول سازد . به طور مثال اگر شما صاحب یک برند هستید ، می توانید شروع به برند سازی کنید . حداقل می توانید نام برند خود را در ذهن عده ی زیادی ، به شکل نامی آشنا درآورید.برای این منظور نیز می توانید از محتوای چندرسانه ای (مالتی مدیا) در بهینه سازی سایت خود کمک بگیرید.

محتوای جذاب در طراحی سایت ارزان

برای این محتوا می توانید از انواع عکس ، تصاویر ، لوگوی برند در شکل های متفاوت ، فایل های مالتی مدیا، درج به روز انواع محصولات در طراحی سایت شما ، درج کاتالوگ در طراحی وب سایت و نیزدرج بنرهای تبلیغاتی در سایر سایت ها ، که تماما به ایجاد ظاهر گرافیکی مناسب منجر می شوند ، کمک بگیرید.این مواد به هزینه ی زیادی احتیاج ندارند و در یک طراحی سایت ارزان به سادگی قابل استفاده خواهند بود. از طرفی نیز اجرای صحیح اصول سئو و بهینه سازی سایت نیزپارامتری موثر در جهت افزایش دیده شدن شما خواهد بود که به واسط موتور جستجو می تواند کاربران بیش تری را به سوی طراحی سایت شما هدایت کند.

تاثیر طرح های گرافیکی در سئو سایت

یکی از مواردی که می توانید برای زیباسازی محیط طراحی وب سایت خود استفاده نمایید ، طراح های گرافیکی مختلف هستند . به صورت کلی در طراحی سایت ، گرافیک یکی از عوامل بسیار مهمی است که همیشه توسط یک طراح حرفه ای مورد توجه قرار می گیرد. طرح های گرافیکی در سئو سایت بسیار موثر بوده و قادرند که اعتبار وب سایت ها را تا حد قابل قبولی افزایش دهند از طرفی زیبایی این طرح ها سبب ایجاد نوعی جاذبه در میان کاربران شده و سبب جذب بیش تر کاربران به محتوای طراحی سایت خواهد شد.موتورهای جست و جونیز نقش مهمی در این جا بازی کرده و در صورت داشتن یک سئو سایت قابل قبول موج قابل قبولی از کاربران را روانه ی وب سایت شما خواهند ساخت.

طراحی وب سایت ارزان | فیس تری

الگوریتم جدید پاندا گوگل و اثر آن در طراحی سایت


الگوریتم پاندا گوگل طراحی سایتالگوریتم جدید پاندا در موتور جستجوی گوگل و اثر آن در طراحی سایت

گوگل بعضا تغییرات جالب توجهی در الگوریتم های خود برای رنکینگ طراحی سایت ها ایجاد می کند . آخرین اخبار حاکی از آن است که الگوریتم اخیر گوگل به نام الگوریتم پاندا در به روزرسانی جدید خود سبب تغییر قابل توجه در نتایج جستجو و رنکینگ تعداد قابل توجهی از طراحی وب سایت ها گردیده است . این مشاهدات نشان می دهد که محتوای با کیفیت به عنوان ملاکی مهم در اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت تلقی می گردد . با این حال تولید محتوا به شکل منظم و با برنامه ی مشخص و نیز استفاده از محتوای جذاب و مرتبط با عناوین هم چنان قادر است که سبب بهبود رنکینگ طراحی سایت ارزان و اتقصادی شما در بسیاری از موارد گردد.

چگونگی عملکرد الگوریتم پاندا

این الگوریتم با سایر قوانین قبلی قدری تفاوت داشته و می توان گفت که تا حدی قادر است که کیفیت محتوای درج شده در طراحی سایت ها را بررسی نماید. به علاوه عدم کپی برداری محتوای درج شده در طراحی سایت ، انتشار منظم مطالب یا به عبارتی زنده بودن سایت ، میزان حجم مطالب سایت ،و نیز بررسی وجود کلمات کلیدی در محتوا که باعث رضایت کاربر گردد ، تمامی مواردی است که در کیفیت محتوا و بهینه سازی سایت مورد بررسی قرار می گیرد و به عنوان المانی مهم در الگوریتم پاندا تلقی می گردد .در زیر سعی می کنیم که حتی الامکان این الگوریتم را در یک طراحی سایت ارزان مورد بررسی دقیق قرار داده و موارد آن را ذکر نماییم .

حجم محتوای به کار گرفته شده

میزان حجم محتوا و یا به عبارتی تعداد کلمات آن عاملی موثر در بررسی کیفیت محتوا از لحاظ سئو سایت می باشد. ظاهرا گوگل می خواهد با این شیوه از سایت هایی که با افزودن دائم محتوای کاملا بی ارزش سعی دارند خود را به صدر نتایج برسانند ، جلوگیری نماید. گفتنی است که مرز این تعداد کلمات محتوا از ۳۰۰ کلمه به بیشتر می تواند برای بهینه سازی سایت تا حدود زیادی قابل قبول تلقی گردد. با این حال این حجم باید بتواند نیازهای کاربری که برای این منظور به طراحی سایت شما مراجعه کرده است را تامین و برطرف نماید.

به کارگیری محتوای اصلی در طراحی سایت ( عدم کپی بودن محتوا)

این عامل یعنی عدم کپی بودن محتوا و نیز تولید محتوای کاملا منحصربه فرد در میان طراحی وب سایت های دیگر نیز می تواند موجب بهبود وضعیت بهینه سازی وب سایت شما در نتایج گوگل گردد و در نتیجه تعداد کاربران بیش تری در زمینه ی محتوای انتشار یافته روانه ی طراحی سایت شما خواهند شد .

انتشار محتوا به صورت منظم (حتی در طراحی سایت ارزان)

به هیچ عنوان نباید اجازه دهید که گوگل طراحی سایت ارزان شما را مرده تلقی نماید. انتشار منظم محتوای مفید که به طور مرتب صورت پذیرد حاکی از این است که طراحی وب سایت شما زنده و فعال بوده و این به خودی خود ملاکی مهم در الگوریتم پاندای گوگل تلقی شده و اصول سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت را مورد بررسی دقیق و درستی قرار خواهد داد .