طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان , بهینه سازی وب سایت , سئو سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان , بهینه سازی وب سایت , سئو سایت

استراتژی ساخت لینک یا لینک بیلدینگ برای سئو

استراتژی پیوند ساختمان به مطلع بهینه سازی بک لینک اشتراک گذاری توییتر گوگل پلاس چشم انداز سئو دائما در حال تحول است، اما هنوز هم بک لینک بزرگترین عامل رتبه بندی است. اگر شما می خواهید برای دریافت ترافیک جستجوگرها آلی برای وب سایت خود، شما همیشه باید ساختن بک لینک با کیفیت بالا برای وب سایت خود را. ما درایو مقدار زیادی از ترافیک سئو هدفمند برای وب سایت ما با ایجاد بک لینک با کیفیت بالا. من می خواهم به تکنیک های من و چگونه شما می توانید همین کار را برای وب سایت خود را انجام دهید. اگر شما به طور موثر می تواند اجرا حتی یکی از این ایده ها، شما می توانید تن از ترافیک آلی جریان به وب سایت شما داشته باشد.

  

آیا لینک بیلدینگ نیاز به استراتژی دارد ؟

سایت سون بک لینک ، استراتژی های لینک بیلدینگ را در دو قسمت آموزش می دهد:

شروع با تکرار بهترین بک لینک رقبای شما تکرار بک لینک رقبای شما ساده ترین و کارآمد ترین راه برای لینک بیلدینگ ها است. این میوه حلق آویز کم است. اگر رقبای خود را در حال حاضر در کلمات کلیدی مورد هدف خود را رتبه بندی، آنها باید انجام کاری درست. استفاده از رتبه سیگنال ابزار بک لینک به جاسوسی بر روی رقبای خود و پیدا کردن بک لینک است. سیگنال رتبه نیز به شما می دهد معیارهای مهم مانند رتبه، چک رتبه، بک لینک منحصر به فرد به حساب و سیگنال های اجتماعی است.

چرا لینک بیلدینگ مهم است ؟

نگاه برای بک لینک dofollow با رتبه بالا و تعداد کم لینک های خارجی. بک لینک ابزار استخدام یک حرفه ای برای لینک بیلدین دوستان ما در ارائه خدمات لینک حرفه ای ساختمان با شروع در استفاده از کوپن کد برای تخفیف 10٪. لینک خدمات ساختمان

لینک بیلدینگ

لینک بیلدینگ با توئیتر

با تشکر از گزینه جستجو توییتر که به شما امکان پیدا کردن وب سایت که به سمت ارسال پست مهمان باز است. شما می توانید پیدا کردن سایت های که پست مهمان خود را در چند روز گذشته توییتی به عنوان سایت های مانند خواهد بود مطمئنا ارسال پست مهمان در به طور منظم. برای پیدا کردن این سایت ها، شما می توانید استفاده از عبارات جستجو همچون: "طاقچه کسب و کار" + پست مهمان، "طاقچه کسب و کار" + نویسنده مهمان "طاقچه کسب و کار" + ارسال برای ما و یا مقاله "کسب و کار طاقچه" + مهمان. توییتر، مهمان پست

نکات مهم در لینک بیلدینگ

ایجاد و به اشتراک گذاری اینفوگرافیک یک راه شگفت انگیز برای لینک بیلدینگ است. فرض کنیم که اینفوگرافیک گران و سخت را به می باشد. شما می توانید آن را از یک شخص ثالث انجام و یا به یکی را در خود. پس از آن آماده است، گام بعدی خواهد بود گسترش این کلمه. شما می توانید پاسخ بزرگ با ارسال آن به سایت های به اشتراک گذاری ایده را شروع کند. به دنبال این، شما می توانید برخی از وبلاگ نویسان از همان سبک تماس بگیرید و از آنها بخواهید به استفاده از آن به عنوان یک پست مهمان.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.