طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان , بهینه سازی وب سایت , سئو سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان , بهینه سازی وب سایت , سئو سایت

شست و شو و تمیز کردن ماشین و خودرو به صورت حرفه ای به طوری که برق بزند !

یک شست و شوی ماشین در ، لهستان یک شست و شوی ماشین در  ایستگاه سابق بنزین و در حال حاضر شست و شوی ماشین دست در برادفورد، UK شستشو کامیون در، لائوس این شست و شوی ماشین در سان برناردینو، کالیفرنیا نمونه ای از معماری است

یک شست و شوی ماشین و یا شستشو شست و شوی ماشین (همچنین به عنوان "شستن ماشین" نوشته شده است) یک مرکز استفاده برای تمیز کردن نمای خارجی و در برخی موارد، داخل وسایل نقلیه موتوری است. برای وشس شست و شوی ماشین می تواند خود خدمت می کنند، به طور کامل خودکار و یا سرویس کامل با مسئولین که وسیله نقلیه را بشویید.

  

با راحتی مدرن شستن ماشین اتوماتیک، آن ممکن است مشکل به یاد داشته باشید که این صنعت بود که همیشه خیلی با تکنولوژی بالا است. هر چند، دیگر شستن ماشین تجاری قبل از آن آمد، اولین شست و شوی ماشین نیمه اتوماتیک در ایالات متحده اولین آن در سال 1946 ساخته شده، و از آنجا، صنعت شده است در هر دو اندازه و پیچیدگی رشد کرده است.

آموزش شستن ماشین

شروع از تاریخ ماشین وشس قدمت به سال 1914. مردم استفاده می شود نیروی انسانی به فشار یا حرکت اتومبیل از طریق مراحل. در نهایت، کتابچه راهنمای عملیات شست و شوی ماشین در 32 امکانات از طریق درایو در ایالات متحده به اوج خود رسید. پیش از این زمان، تکامل ماشین وشس فقط در آغاز بود، و شستن ماشین به صورت خودکار به دنیا آمد. اولین شست و شوی ماشین نیمه اتوماتیک برای اولین بار در دیترویت، میشیگان با استفاده از سیستم قرقره اتوماتیک و مسواک زدن دستی فعال بوده است. 

تمیز کردن ماشین به صورت حرفه ای

بسیاری از چیزها را در داخل 1955 در مورد تاریخ ماشین وشس رخ داده بود. یک تاجر به نام دن هانا توسط واشر شست و شوی ماشین در دیترویت تشویق می شد، عمل مواد خود را، و سپس در نهایت ساخته شده شست و شوی ماشین خود را به نام دام دام در اورگان. در سال 1957، او تشکیل هانا شرکت و در نهایت حدود 31 شستن ماشین در امریکا رسیده است. در سال 1959، هانا عمل دندانه دار کردن شستشو خود را تا زمانی ساخته شده که اولین سیستم شستشو ماشین های مکانیزه. به عنوان اخبار در سراسر شهرستان گسترش یافته، به طوری که کسب و کار خود را انجام داد.

پاک و تمیز کردن داخل ماشین

توسط 1960s اواسط هانا شرکت خود را به عنوان مبتکر منبع اصلی و تولید کننده ماشین وشس تجهیزات و مواد ایجاد کرده بودند. با گذشت زمان، هانا ماشین چند که خواهد بود که اولین بار به انجام الزامات اصلی بیش از شستشوی اتومبیل ساخته شده بود، این شامل جمع بندی در اطراف قلم مو، غلطک بر روی تقاضا تسمه نقاله، پارچه نرم و شستشو و اصطکاک ها، راه های مختلفی برای شستن لاستیک، و یک سازگان مدار بسته. با که گفت، هانا شرکت تبدیل شده اند بزرگترین تولید کننده شست و شوی ماشین و شستشو و تجهیزات.

چگونه ماشین را بشوریم ؟

در یک زمان دشوار برای صنعت ماشین وشس آن بود، چندین صنعت فلج بیش از، به عنوان نتیجه قیمت بنزین، سرعت در حال افزایش. کمی سود به عنوان که واشر شست و شوی ماشین است، به طوری روش توسعه به آهسته است. خوشبختانه، هانا شرکت ساخته شده اند 2 اختراعات دیگر، آنها را به ماندن در مسیر. این شامل پاک کننده چرخ خودکار، و...

برگرفته از سایت خدمات کفسابی

نظرات 1 + ارسال نظر
تشک بادی یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 15:36 http://intexsite.ir

وبلاگ خوبی دارید موفق باشید دوس عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.